Yılbaşı Partisi

133 8 99
                                    

  İki gün gecikmeli oldu ama olsun.

   Takvimler 31 Aralık'ı , saatler 22.00'ı gösteriyordu. 

   Yurttaki çoğu kişi yılbaşı tatilini aileleriyle geçirmek için evlerine gitmişti. Kalan herkes odalarına çekilmiş, Müdür Fury'den izin almış olanlar ise arkadaşlarının odalarında birlikte yeni yılı bekliyorlardı.

   Bizimkiler işi abartmıştı tabii. Çeşitli yılbaşı kıyafetleri giymiş on kişi yurdun koridorlarında sessiz bir şekilde Tony'nin odasına gitmeye çalışıyorlardı. Çünkü T'challa'dan sonraki en büyük oda onunkiydi. T'challa da geceyi ailesiyle birlikte geçireceği için o gün yoktu, bu yüzden bu sene onun odasında toplanamayacaklardı. Bruce ve Stephen de ailelerinin yanına gitmişlerdi. Geri kalanlar da Tony'nin odasında toplanacaklardı işte.

   Bu biraz sıkıntılı bir durumdu çünkü kızlar ve erkekler büyük binanın iki ters ucunda kalıyorlardı ve birbirlerinin taraflarına geçmelerine izin yoktu. Ama bugün Fury'nin yokluğunu fırsat bilen grup, erkekler kanadındaydı bile.

   "Bir susun ya!" diye fısıldadı grubun başındaki Steve. Herkesten ayrı bir ses çıkıyordu çünkü. "Geldik sayılır. Koridorun sonundaki oda."

   Herkes sus pus olduktan sonra dar koridorda tek sıra halinde ilerlemeye devam ettiler. Sonunda kapının önüne gelmişlerdi. Steve kapıya hafifçe vurdu.

   "Kapı açık, gelebilirsiniz." diye seslendi içeriden Tony.

   İçeri giren gruptaki kızlardan şaşkınlık nidaları yükseldi, erkekler zaten çokça kez bu odaya gelmişlerdi. Oda hem geniş hem de güzeldi. Etraf yılbaşına özel ışıklarla süslenmişti, ışıl ışıl bir pavyon gibiydi.

   Kaşlarını kaldırıp odayı inceleyen Harmonia "Vayyy vayy vay, odaya bak sen." dedi.

   "Oha yerde halı bile var. Paran var diye neden odana istediğin eşyaları getirebiliyorsun, hani eşitlik nerede adalet nerede?" diye söylendi Eliesha.

   "E paran varsa sen de izin al getir, onu da mı ben söyleyeyim." dedi Tony yattığı yerden. Odama arkadaşlarım gelmiş, karşılamak için ayağa kalkayım dediği yoktu hiç.

   Zengin olmadığını hatırlayan Eliesha sustu.

   Sam iki saattir sıkı sıkı sarıldığı çantasını bırakıp yere oturdu. "Bakın bakın neler getirdim." dedi çantadan birkaç şişe çıkartırken.

   Herkes dikkatini çantadan çıkan şişelere vermişti. "Bunlar ne lan?" diye sordu Bucky şişelerden birini eline alırken.

   "Umarım sadece meyve suyudur. Ya da süt?" dedi Steve bir umut.

   "Yok sıcak çikolata Steve. Salak salak konuşma." dedi Tony. Sonunda yattığı yerden kalkma nezaketinde bulunmuştu. "Ver bakayım şunu. Hımmm." dedi düşünceli düşünceli." İdare eder." dedi sonunda bilmiş bir tavırla.

   "Fury onu bulursa ağzınıza sıçar, farkındasınız değil mi?" dedi Eliesha.

   "Sen de Fury'nin burada olmadığının farkındasın değil mi?" diye cevap verdi Pietro. "Biraz eğleneceğiz işte, a aaaa."

   "Aman ne yaparsanız yapın be. Beni bulaştırmayın da." diye çıkıştı Eliesha.

   "Yok öyle bir şey. Hep birlikte eğleneceğiz."

   "Zorla mı kardeşim, istemiyoruz." diye lafa girdi Harmonia. Sam onu geçiştirircesine bir hareket yaptı.

   "Onu bunu bırakın da haydi film izlemeye başlayalım. Saat 11'e geliyor." diye konuyu değiştirdi Wanda. Geçtikleri 3 ay içinde Wanda, Pietro, Natasha ve Clint de gruba dahil olmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Marvel  LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin