(Medya Catwoman - Selina)
Gözlerimi soguk ve taş bir yerde açtım. Üstelik harekette edemiyordum. Lanet olsun! Ben ARKHAM'daydım ! Etrafa ışik sadece küçük (cidden küçük) parmaklıklı pencered3n giriyordu. Dev demir kapının küçük parmakliklı penceresinden bir siluet goruyordum. Yüzünü göremiyordum ama o tanıdık s3si duydum:- merhaba Harleen . ah yuce Tanrım bu Anthony'di! Ve sesindeki hayal kırıklığı yurek burkan turdendi. Kollarimin hareket özgürlüğünu kısıtlayan deli gömleğinde rahatsizca kıpırdanıyordum. Bu şeyler neden bu kadar sıkı!? Diye hayıflandim. Anthony :
- Sana yumurtali sandviç getirdim. Hâlâ seviyorsan tabi ?
Yumurtali sandviç mi!? Tanrim bayılırım ve su an cidden çok açim. Ama bur dakika hastanede bunlar yasakti özelliklede suçlu olan hastalara . Bunu ona söylediğimde:
- Eski günlerin hatrina... Ama çabuk ol başımız derde girmesin.
- Bu şekilde nasil yiyeceğimki Anthy?
Derin bir nefes alıp:
- bekle geliyorum. Deyip gitti. Beş dakika sonra elinde şok cihaziyla iceri girdi . O gömleğimi çözerken ben :
- Hadi ama Anthy sana zarar vereceğimimi düşünüyorsun?
- Üzgünüm Harleen- yani Harley Quinn. Yaptikların benim tanıdığım kızin yapacaklari degil. O ucube palyanço seni bir canavara cevirdi...
Bu ne cüret! O nasil benim puddinime boyle der!? Ama eski günlerin hatrina susmayı tercih ettim. Sessizce yumurtali sandviçimi yedim ve Anthony'de bir demeden gomleği tekrar bağlayip gitti. Omuz silkttim yapacak bir şey yoktu. O sırada karşı hücreden bir miyavlama sesi duydum. Parmaklıklara iyice yaklaştim. Karşımda Catwoman vardi. Cat'e fısıldadim:
- Pisttt.
- Ne var? Dur sen palyançonun kadınisın.... Harley Quinn?
- Doğru tahmin. Ee senin burada ne isin var? Batsy kendi sevgilisinimi içeri attı?
- Ahh hayır beni buraya Gordon attı. Eee ya sen?
- Batsy ama nasil oldu bilmiyorum... O sırada baygındim.
Iyi bir kızdi. Kısa sürede kaynaştik. İvy'den sonra en iyi dostum oydu artik. Bu arada konuşma sırasında dediğine gore Ivy ile iyi dostlarmış. Gardiyanlar olmasa daha rahat konuşurduk ama böylede iyidi. Tek bir sorun vardi ; Puddinimi özledim!!!! Selina icin böyle bir sıkıntı yoktu Batman beni "yoklamaya" geldiginde beraber sohbet ediyorlardi. Selina'da suçlu ama sevgilisiyle konuşabiliyor bu haksizlık! Bende puddinimi istiyorum!!!
Zaman algım tamamıyla çokmüştü. Saat kac? Hangi aydayız ? Gunlerden ne? Gibi sorular artik yoktu. Bu arada Anthony her gün 2 saat geliyor ve beraber çekingende olsa parmaklıklar arasindan konuşuyoruz. Hatta bazen bana gizli gizli yumurtali sandviç yada kahvede getiriyor. Bir gun '(hangisi bilmiyorum) ben yine ( 2 hafta uslu durup kimseye saldırıp oldürmedigimden deli gömleği giymiyordum artik) hapishane giysilerimi yırtıp yaptıgim jimnastik ipinde jimnastik yaıyordum. Artik tek eğlencem buydu çünkü Selina hucrede 3 hafta kalmiş ve batmaninde yardimıyla tahliye edilmişti.
Birisi bana piştledi. Kimdi bilmiyorum ama daha önce görmediğim kesindi. Kapıya yaklaştıp adam bana bir telefon uzatıp fısildadı:
- Bay J'in selamı var.
- Ve aleyküm selâm (tamam sadece şakaydı😁😂) Ben ona saşkinlıkla bakarken adam gitmişti. Bense sevinç ve heyecanla telefonu açtım. İçin de Bay J in numarasi vardi sadece. Ve bana mesaj atmıştı...
🃏JOKER'İN AĞZINDAN 🃏
Harley 'i elbetteki oradan çıkarabilirdim ancak ona bağlanmayi göze alamazdım... ben Joker'dim ! Kötüler kralı ve aşk beni değiştirebilirdi. Bu yüzden Harley'i 4 aydır kurtarmıyordum ancak küçük canavarımı adam akılli özlemiştim. Bu yüzden sonunda onu o pis delikten kurtarmaya karar verdim. Tek ihtiyacım iyi bir plandı ve bu benim uzmanlık alanım. Hahhahaha! Yakında kavuşacağız minik şeyatanim sabret...
🃏HARLEY VE JOKER MESAJLAŞMA ♥️
Harleeeey!
Puddinim! Seni cok özledim! Neden beni kurtarmaya gelmiyorsun?
Merak etme balkabağım cok yakında seni kurtaracağım .
İyide bekle bekle bir hal oldum. Zaten şu gardiyanlar sanki önlerinde yumurtali sandviç varmış gibi bakıyorlar.
Ne!? Kim lan onlar!? Harley bak onlara sarkmıyorsundur umarım yoksa çok fena olur!
- Beni kıskandığında çok tatlı oluyorsun puddinim😍
- yinemi ayni konu harley😒 Son kez söylüyorum : Ben - seni - KIS- KAN- MI- YO- RUM!!!!
- Tmm tmm kizma... Hadi ben içerdeyimde sen ne yapıyorsun acaba?🤨 Umarım sürtuklerle değilsindir.
- Seni ilgilendirmez harley.
- Haklısın ilgilendirmez ben kimimki zaten? Sadece bir soytari. Hoşçakalin sizi bir daha rahatsiz etmem BAY J! 🥺🥺🥺
- Hey harley nereye gittin?
- harls?
- Cidden bebek gibi tripmi atacaksın yani?
- offf neyse. Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİSİKOPAT AŞK ♡JARLEY♡ (TAMAMLANDI)
FanficOnlar sadece aşık değildi Onlar pisikopat asıklardı... Biri ay biri güneşken acaba aynı anda gökyüzünde yükselmeyi başarabileceklermiydi?