İvy ile tam 2 aydır ev arkadaşıydik ve beraber çok eğleniyorduk! Gündüzleri normal takılıyor geceleride film izleyip oyunlar oynuyorduk. Ama kötü olan bir şey var: PUDDINİMİ ÖZLEDIM! onsuz yaşam çok zor. Bana bağırmasını bile özledim. Acaba oda beni özlüyormudur ? Yada ariyormudur?
🃏JOKER'İN AĞZINDAN 🃏
Harley'siz 2 ay ve ben gayet mutluyum ! Hahhahaha kimi kandıroyurum onsuz hayatın tadı kalmadı bile. Bana puddinim diyen sesini çok özledim.Ah işte İçimdeki duygusal ses sinirlerimi bozmaya başladı- Aferin seni süper zeka! Kızı önce dov sonrada özle!
Napabilirim! ? Diye gürledim. Ve yumruğumu ard arda duvara geçirdim. Duvarda resmen göçük oluşmuştu ve kan damlatıyordu ancak umrumda bile değildi. İçimdeki o ahmak sesse susmadı.
- Git ve onu bul gerizekalı! Sonrada kendini bir şekilde affettir!
Bu sesi hiç sevmesemde haklıydı. Harley beni zayif düşürdüğü için nefret ediyordum ama onsuzda batsy e şaka yapmanın bile bir tadi yoktu. Bu düşünceler ile harley i tekrar aramak için mor lamborghinime binip gazi kökledim ...
🌺İVY'NİN AĞZINDAN 🌺
Harley ile yaşam muhtesemdi! Beraber kardeşten öteydik. Surekli gülüyorduk ama bazen sık sık harley in yüzu düşüyor ve tüm enerjisi sönüyor. Biliyorumki joker i hatırlıyor ve özlüyor. Bazı geceler harley uyurken izliyorum. Zavallım uykusunda hıçkıra hıçkıra ağlıyor ve konusuyor.
- Puddin gitme! - puddinim seni seviyorum yalvarırım beni bırakma! -
Gibi şeyler söylüyor ve sabaha kadar ağlıyordu. Sabahta ben anlamayayım diye türlü yalanlar söylüyor ama biliyorum işte. Ahh ben harley! O adama degmez tek damla göz yaşın. Bugün harley in kafasını dağıtmak için beraber soygun yapmayi teklif edeceğim.
♥️HARLEY IN AĞZINDAN ♦️
Ben salonda en sevdiğim dizi "Ölümcül Aşk " ı izletken birden İvy onümde bitti. Ben elimdeki patlamış mısırla ekrani görmek için ugrassamda ivy ve bitkileri beni engelliyordu. İvy elleri belinde :
- Hadi tembel quinn kalk ve hazırlan. Soyguna gidiyoruz!
- Nereye ?
- Dünyanın en büyük safirini soymaya!
Bu fikir kulağa hoş geliyordu. Kafamı dağıtmam ve sahalara geri dönmem lazımdı. Epeydir soygun yapmıyordum nede olsa. İvy e tamam dedim ve odama hazırlanmaya gittim. Her zamanki kostümümu giydim tam ceketimide giyecekken üstündeki "Property of Joker" (joker in malı) yazısını görunce giymekten vazgeçtim ve bir yanı kirmizı bir yani siyah kisa bir kot ceket giydim. Elimede beyzbol sopamı aldım. Bu sopayı bir hafta önce ivy ile ıssız bir sokakta dolasırken yerde bulmustum ve üstüne çeşitli yazılar yazarak süslemiştim.
- Ivy ben hazırım!
- Tamam bende geliyorum.
Ivy de ustüne bitkilerden bir elbise giymişti. Gayet hoş görünüyordu aslında. Ivy beni gorunce muhteşem göründüğümü söyledi. Bende ona söyledim ve beraber ivy nin aracına bindik.
Geldiğimiz yer büyuk bir müzeydi. Ben en sevdiğim çilekli sakizimi agzima atıp:
- Hadi başlayalım kızilım.
- Sen arkadan gir bende - lanet olsun harleeey!
Ben kendi yontemimi tercih ederim. Direkt cam kapıyı tek bir tekmeyle kırip bana silahlarin namlunaları nı dogrultan güvenliğe:
- Heey cocuklar bir bayana boyle davranilmazkiiii... Durunda size öğreteyim Hahhahaha! Ustün atletik yeteneklerimle güvenliklerin boynunu kırıp bazılarınıda sevgili sopamla dövüp yolu temizledim. Yanıma koşarak gelen ivy :
- Sen bir harikasın harls! Şimdi su safiri alalım.
Lan bu safir dwgilki bildiğin meteor! Hay anasını ben bu kadar büyük bir taş görmemiştim.
Ivy tam safiri bitkilerinin yardimıyla alacakken birden kırilan cam tavanla neye ugradığimızi şaşırdık. Tabiki bu B- man ve onun yardımcısı olan ufaklik rob rob tu. İvy :
- Sarmasiklar aşkına! Yinemi bu adam ! Batman:
- o tası bırakin ve teslim olun. Robin yine o gıcik sesiyle:
- batman i duydunuz poison ve quinn derhal emirleri uygulayin! Ben elimdeki sopayı bir tur dondürüp:
- Yok ya . Dedim ve batsynin üstune atladım.ben yarasacikla ilgilenirken ivy de robin i sarmaşiklarıyla bağlıyordu. Ben dizimi bats in bacak arasına gecirmistim. Yarasa acıyla iki büklüm olurken ivy onuda bagmayıo:
- Hadi gel harls! Dedi. Taşı almışti tam müzeden çıkmıştikkı iceriye küçuk ama etkisi buyük bombalarımdan birini atip kahkahalarla ivy nin arabasına bindim. Ikimzde yarasaya rağmen bu gun çok eğlenmuştik. Yol boyunca kahkahalar atarak batse yaptıgım son darbe aklimiza gelince daha çok gülüyorduk. Bugünde böyle bir gündü işte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİSİKOPAT AŞK ♡JARLEY♡ (TAMAMLANDI)
Fiksi PenggemarOnlar sadece aşık değildi Onlar pisikopat asıklardı... Biri ay biri güneşken acaba aynı anda gökyüzünde yükselmeyi başarabileceklermiydi?