🎐 ;; 7

1.8K 164 211
                                    

( texting değil bu bölüm :') )

" Akutagawa! Hoş geldin. "

" Hoşbulduk. "

" Gel içeri geç. "

" Peki.. "

Atsushi, Akutagawayı içeri geçirdikten sonra kapıyı kapatıp beraber salona geçtiler. İkiside yer masasına oturduktan sonra Atsushi konuşmaya başladı.

" Şimdi~ Sana nasıl anlatsam. Hmmm.. Bence bu düşündüğüm yol daha iyi. "

Akutagawa Atsushiye "ne diyon aq" bakışları gönderirken, Atsushi ayağa kalkıp kazağını çıkardı. Akutagawa utancından hemen başka bir tarafa çevirdi yüzünü.

" Neden kazağını çıkardın Atsushi? "

" Akutagawa.. Yüzünü bana döndür. "

Akutagawa yüzünü Atsushi'ye çevirdi. Ve gördüğü şeyle şok oldu. Atsushi'nin üst bedeni morluklarla ve yaralarla kaplıydı.

" NE OLDU SANA! KİM YAPTI BUNU!? "

" Akutagawa.. Sen benim yetimhaneden atıldığımı biliyor muydun? "

" Evet. Biliyordum. "

" İşte atılmadan önce yetimhanedeyken bazı kişiler vardı.. Herkese kötü davranırlardı. Ben yetimhaneden atıldıktan sonra bir daha yüzlerini bile görmedim.. Ta ki geçen haftaya kadar. "

" Neden gücünü kullanmadın! "

" Kullanamadım. Korktum, çok korktum. Ne kadar gücümü kullanmayı denesemde kullanamadım. "

" Atsushi.. Sana yardım edeceğim. O kişileri bulduğum an geber- "

" Hayır! Senden ne istediğimi unuttun herhalde. Boş yere insan öldürmek yok. "

" Ama- "

" Şştt! Beni dinle sen. "

" ... "

" ... "

" Akutagawa~.. Higuchi-san'dan hoşlanıyormusun? "

" Hayır! Hoşlanmıyorum. Peki ya sen? Örneğin Kyouka veya Guild'den şu kı- "

" Ben Kyouka'yı kız kardeşim gibi görüyorum. Lucy ise benim en yakın arkadaşlarımdan bir tanesi sadece. "

" Hmm.. Peki ya erkekler? Örneğin Dazai-san ve Chuuya-san'ın arasındaki ilişki gibi. Bir erkekten hoşlanıyor musun? "

" Bu konuda.. aslında birisi var. "

" Peki kim? "

" Hmm.. onu şu an söylemeyeceğim. Ama en ol ki kısa zamanda kim olduğunu öğreneceksin.. "

" Öyle olsun bakalım. "

şarabın olayım iç beni | soukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin