Начало

341 6 2
                                    

Здравейте!Казвам се Симона Димитрова и съм на 15 години.Ще ви разкажа историята за мен и Драко Малфой ,  с който първоначално бяхме врагове,но това се промени.

Накратко за моето семейство: Майка ми и баща ми са мъгъли.Мама е адвокат ,а тате е лекар.Нямам братя или сестри,но винаги съм искала по–голяма сестра.Чичо и леля бяха магьостници.Но чичо почина преди 4 години.

Една сутрин се събудих в много добро настроение.Станах,измих си зъбите ,сресах си косата ,облякох се и слезнах долу да закусвам с мама и тате.

Добро утро миличка–каза ми мама , докато правеше палачинки.

Добро утро скъпа–каза ми тате ,докато четеше весткика си.

Добро  утро и на вас–казах им като ги гушнах.

Седнах на масата срещу тате и си сложих в една чиния три палачинки със кленов сироп. Точно започнах да си ям палачинките и тате ми подаде едно писмо.Каза че е за мен и е много важно.Зачудих от кой може да е .Поогледах го.Бече почти кафяво на цвят,а отпред имаше голям надпис „Хогуортс".Тогава много се зарадвах защото знаех точно за какво става на въпрос.Отворих го и вътре имаше лист ,на който пишеше че съм приета да уча в Хогуортс ,а от другата му страна имаше списък с неща ,които ще ми трябват за учебната година.

Кога започвам училище–питах родителите ми докато тичах от радост из къщата.

На 1ви Септември започваш–отговори ми мама докато ме гледаше радостно.

Но това е след 1 седмица–казах аз като спрях да тичам.Малко се панакьосах защото не знаех от къде ще си купя всички неща за училище.Мама забеляза ,че се притесних и каза че ще си ги купя с леля.Тогава се успокоих и се качих горе в стаята ми.

enemies to loversWhere stories live. Discover now