Hasan!

79 3 0
                                    

Keď som sa zobudila bola už tma a celkovo 18:20 snažila som sa vykrutit s Dominikoveho obiaťia aby som ho nezobudila ale to sa mi nepodarilo "láska kam ideš"ale domi sa nám zobudil"haha vtipné".

"Ale ale hrdličky sa zobudili"povedal Jakub ktorý bol opretý o futra zo smiechom v hlase."čo sa tak uškrnaš"tak sa poďte kuknúť"ja a Dominik sme prešli k Jakubovi a ukázal nám jeho story"Jakube já ta zabijem"povedala som "ja súhlasím s mojou princeznou"zabijem ťa "mam nápad urobíme párty"povedala vavu "jo "

Všetci sme súhlasili a pozvali sme chalanov
Pili sme a robili kravini ja a chalani neboli na tom úplne dobre .zrazu som potrebovala ísť na wc .ešte som si umyla ruky a chcela som ísť preč keď v tom má na stěnu přitlačil Hasan a začal boskávať samozřejmě nespolupracovala som .keď v tom si to všimol Jakub ktorý asi chcela ísť na wc asi to išiel povedať Dominikovi

Jakubov pohlaď 

Chcel som ísť na wc ale videl som ako Hasan sofi boskáva neváhal som a utekal to povedať Dominikovi "Dominik Hasan ty preberá dievča!"to si kurva robí prdel"povedal Dominik.

Dominikovi pohlaď
Keď mi Jakub povedal že mi hasan  preberá dievča myslím že ho zabijem rýchlo som tam dobehol a Hasanovi dál mu päsťou."čo to kurva robíš!?"skrikol som "wow kľud"povedal Hasan"co to kurva meleš ?!je to moje dievča!"zakřičal som "prosím dosť"povedala sofi a polo kričala."vypadni!"povedal som Hasanovi a Hasan vypadol."si v poriadku ?"áno"povedala sofi uplakane.sadol som si vedľa sofi a hladkal ju .po niekoľkých min zaspala a ja som ju odniesol do izby.

Dúfam že sa páči s prepáčte za chyby ❤️🥺

horror alebo prechádzka ružovou záhradouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang