Церемонията по сортиране

46 5 0
                                    

Влязохме в замъка и вътре ни чакаше възрастна жена. Тя беше облечена с изомрудено зелени роба. Косата и беше прилежно вързана на кок.
П.М:Здравейте ученици! Аз съм професор Макгонагъл! След малко ще влезем в голямата зала. Преди да заемете местата си ще трябва да ви разпределим в къщите ви. Те са Грифиндор, Хафълпаф, Рейвънклоу и Слидерин. Сега нека влезем в залата!
Влязохме вътре. Имаше четири големи маси пълни с ученици. Имаше и пета маса, на която седяха учителите. Професор Макгонагъл дойде с една стара и оръфана шапка. Извади един дълъг списък с имената на всички ученици. Тя викаше имена и слагаше шапката върху главите на децата и тя ги разпределяше в къщите им. Аз се оказах последна в списъка. Сложиха шапката на главата ми и тя почна да говори така че само аз можех да я чувам.
Ш:Още една Уизли!
В този момент не се замислих в думите. Мислех само в коя къща ще съм. Шапката за почна да говори високо.
Ш:Знам точно какво да правя с теб. ГРИФИНДОР!!
Бях щастлива. Отидох и седнах на масата до Фред и Джордж.
Д:Здрасти, Нели! Това е брат ни.
П:Здравей! Аз съм Пърси Уизли.
Сега вече се замислих какво каза шапката ,,Още една Уизли". Но това няма как да е възможно! Всъщност има как! Ако си спомняте първата глава бях казала, че не изглеждам като родителите ми, но приличам на Фред и Джордж! Оставих тази мисъл на мира и отидох в спалните. Легнах и заспах.

~автор~
Малко се забавих с тази глава но се надявам да ви хареса

Тайната тризначкаWhere stories live. Discover now