Tiyatro Meselesi

324 14 7
                                    

Merhabaaa yeni bir bölüm ile karşınızdayıım. Çok bekletmiyim dedim ve 2 gün sonra atıyorum. 2 gün sonra "MENAJERİMİ ARA" var. Heyecanlıyım çünkü bence Barış ve Dicle sevgili oldular. O yüzden 19. bölüm bol dicbar gelicek diye umuyorum, umarım da öyle gelir. Bu arada yukarıda verdiğim şarkıyı dinlemediyseniz dinleyin, ben çok beğendim. Bi de bu şarkıya DicBar editi yapılsa mükemmel olur gerçekten. Ooooof yine çok boş yaptım, hadi hikayeye geçelim.


YAZARIN AĞIZINDAN

Birden herkes çok şaşırır ve nerdeyse ilk defa Barış onun yüzüne şaşkın bir ifadeyle bakıyordur. Aynı şekil de Emir de ona bakıyordur. Dicle ise onların kendisine hele ki Barış'ın kendisine şaşkın bir ifadeyle bakmasını anlayamıyordur.

Barış: Nasıl yaa, sen bizim olduğumuz tiyatroya mı geliyorsun?

Dicle: Sen de mi tiyatroya gidiyorsun?

Emir: Ben de gidiyorum

Dicle: Sen de mi??

Emir: Evet

Dicle: Tiyatro da tanıdığım kişilerin olması benim için daha iyi olur açıkcası.

Emir: Evet kesinlikle. Di mi Barış

Barış: Hı hı

Emir: 2 hafta sonra benim tiyatroda bir kaç işim var. Beraber gidelim istersen

(BU ARADA, BİR GÜN SONRA ORDA CUMA)

Dicle: Olur ama rahatsızlık vermiyim sana.

Emir: Ne rahatsızlığı biz artık arkadaşız.

Dicle: Teşekkür ederim. Bu arada telefon numaranızı söyler misiniz? Kendi telefonuma kayıt edeceğim de

Herkes telefon numarasını verir Dicle'ye. Tabiki de Barış söylemez.

Dicle: Senin de telefon numaranı alabilir miyim?

Barış: Tabi, pardon

(ŞAŞIRTTIN BİZİ BARIŞŞ)

Dicle: Söyle

Barış: 01234567890

Dicle: Kaydettim. Yaa çok heyecanlıyım seçmeler de ya kazanamazsam.

Beren: Öyle düşünme kazanırsın tabi ki, niye kazanamayasın ki?

Emir: Evet kazanırsın

Meral: Sen isteyince yapamayacağın bir şey olmadığını çok iyi biliyorum 

Barış: Umarım kazanırsın Dicle

Dicle: 😳 Teşekkür ederim hepinize

Ozan: Dicle yarın tiyatroya kaç da gideceksin?

Dicle: 18.00 gibi, neden?

Ozan: O zaman şöyle yapalım, yarın hep beraber kahvaltıya gidelim. Hem orda heyecanını yatıştırırız biraz. Sonra da zaten Emir'le tiyatroya gidersiniz beraber. Olur mu?

Dicle: Olur

Meral: Biz beraber geliriz o zaman Dicle ile

Emir: Bana uyar

Beren: Bana da uyar

Bi an bir sessizlik oluşur masada,

Ozan: Sen de geliyosun di mi Barış 

Kararsız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin