❤❤AŞK❤❤

370 17 13
                                    

Merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. "Yarın mı atıyım bölümü yoksa bugün mü" diye bi şey atmıştım cevap gelmeyince😌 bugün atıyım dedim. Fragmanı izlemediyseniz kesinlikle izleyin. Fragmanda en sevdiğim yer Feris'le Dicle'nin sarılması. Gerçekten müthişti, bir anne, kız gibi🥰 Eminim ki bu bölüm müthiş olucak. Hikayeye geçelim o zaman. Bu arada bu hikayenin bölümü de bomba gibi, çok mutlu olacaksınız.

BARIŞIN AĞIZINDAN

Ben galiba Dicle'den hoşlanıyorum. Çünkü onu kıskanmaya başladım ben daha önce hiç kimseyi kıskanmamıştım. Beren'i bile, o kaç kere erkekle yemeğe çıktı ama hiçbirinde kıskanmadım. Dicle'yi bir kere Emir'in yanında gördüm hemen kıskandım. Dicle'ye söylesem mi? Yok yaa daha emin değilim hem. Ama Beren'den ayrılmam lazım.

Beren: Barış sana bir şey söyliyicem.

Barış: Önce ben söylesem Beren

Beren: Lütfen ben

Barış: Peki

Beren: Barış ben senden ayrılmak istiyorum

Barış: Gerçekten mi?

Beren: Evet, ama arkadaş kalabiliriz di mi?

Barış: Beren benim sana söyliyeceğim şey de buydu. Bende senden ayrılmak istiyordum.Bence de arkadaş kalabiliriz

Beren: O zaman güzel (BEREN KÖTÜ OLMAYACAK DEMİŞTİM, AMA BELKİ...............). Acaba bugün akşam hep birlikte yemeğe mi çıksak? Hem Dicle'nin seçmeleri nasıl geçtiğini falan sorarız.

Barış: İyi fikir. Ben Whatsapp'dan yazıyım gruba. Aaaaa Dicle o gruba ekli miydi?

Beren: Değil galiba ekle sen onu oradan.

Barış: Tamam

BİZİM TAYFA (WHATSAPP GRUBUNUN ADI)

Dicle, Barış tarafından eklendi (NASIL DENİLİYO BİLMİYORUM)

Barış: Akşam hep birlikte yemeğe mi çıksak?

Ozan: Olabilir, ordan da kulübe geçeriz belki

Meral: Olur.

Beren: Olurr

Emir: Olur

Dicle: Belki olabilir

Barış: Belki değil Dicle sadece "olur" diyeceksin

Dicle: Emredersiniz Barış Bey. OLUR

Meral: Ne oluyo Dicle. Sakin ol

Dicle: Tamam tamam

Beren: Yani gidiyoruz şimdi di mi?

Barış: Evet

(Herkes çevrimdışı)

Barış: Beren seni eve bırakayım mı?

Beren: Yok yok ben giderim, görüşürüz

Barış: Tamam görüşürüz

YAZAR AĞIZINDAN

İkiside evine gider. O sırada Emir onu evine çoktan bırakmıştır bile.

DİCLE AĞIZINDAN

Emir beni eve bıraktıktan sonra üstüme rahat bir şeyler giyip Meral'in yanına gitmiştim.

Meral: Dicle seçmeler nasıl geçti?

Kararsız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin