Intoarcerea

96 6 1
                                    

*suna alarma*

Fara sa ma uit la ora am dat un pumn ceasului care imi strica fiecare dimineata,am mai motait putin si m-am trezit,neavand de ales.am insfacat  telefonul si am inceput sa stau pe Tumblr,Facebook si toate alea,pana cand am vazut cat e ceasul.

-O,nu.Iar intarzii la ora lui Zenalzy,asta nu-i de bine.

-Daca esti proasta si idioata.

-Iti multumesc Megan.

-Acum vorbesti singura Megan?

-Da,chiar asa.

-Bautura de la petrecerea aia de aseara te-a afectat grav.

Am ras si m-am indreptat catre baie,in 20 de minute eram gata.Am coborat repede scarile si am insfacat cheile de la motorul meu prea iubit Harley Davidson,si am iesit cat de repede am putut pe usa.m-am urcat pe motor si am bagat cheile in contact,am turat motorul si am accelerat.

-Dar cine e aceasta Megan si cum arata ea? Megan Firefly e o fata destul de inalta,1,76 ca sa aproximez,par brunet si ochi albastrii,turcoaz,are un nas micut si niste buze carnoase ce ii completeaza fata,pielea ei este alba,ca laptele.Megan e eleva de liceu Saint Barney,din Seattle.-

Fara sa imi dau seama am ajuns la liceu,am incetinit si am cautat un loc de parcare,am gasit rapid unul si am plecat repede la ore.Ora domnului Zenalzy incepuse de 5 minute,am dat de naiba,domnul Zenalzy era cel mai fals si mai superficial profesor pe care l-am cunoscut,genul ala de profesor plictisit care sta la ora doar pentru salariu,nu preda nimic,dar in schimb cand are boala pe cineva,e foarte sever si se asteapta sa stii tot,ei bine,acest domn minunat nu ma suporta inca din clasa a 9-a,ani de boboceala,cand m-am impiedicat si mi-am varsat accidental cafeaua pe el,domnul Zenalzy,care chiar daca de fiecare data stiu lectia imi pune 4,domnul Zenalzy,din cauza caruia am incasat o gramada de ore de detentie,domnul Zenalzy,care daca intarzii 1 minut ma da afara de la ora.Stiind toate astea,nu m-am mai deranjat sa ma duc la ora,ceva neasteptat din partea mea,caci eram printre cei 5 copii care veneau la ora lui.Mi-am aruncat nonsalanta geanta in dulap,si m-am indreptat cu pasi grabiti dar siguri spre zona fumatorilor.Nu ma uitam pe unde merg,ma uitam in jos,am obiceiul asta,sa ma uit la cum merg,stiu,ciudat,am prins obiceiul asta de prin a 10-a,cand a trebuit sa port ghete ortopedice pentru ca aveam o problema cu piciorul stang,si il duceam intr-o parte,dar bineinteles,ca nu am vrut sa port,asa ca,ma uitam incontinuu daca merg drept,si acum,nu prea pot sa scap de el.Continuand,in drumul meu spre fumoar,m-am imbrancit in cineva,nu m-am uitat primele doua secunde,la impact am simtit ca era un tip bine facut,putin mai inalt ca mine,mi-am ridicat privirea,l-am privit cu dispret si am spus pe un ton arogant:

-Ai grija pe unde mergi gaozarule.

-Gaozar? a pufnit baiatul in ras. Asta e noua ta insulta Megan,gaozar?

-Si cine dracu ar trebui sa fii tu ca sa stii cum ma cheama?

-Sunt David.

-Ne cunoastem?

Brunetul a pufnit intr-un ras isteric,dintii lui erau perfecti,iar caninii,foarte proeminenti,mai vazusem  genul asta de dantura  perfecta cu mult inainte,insa,nu stiam de unde sa-l iau pe acest David.Cand s-a oprit,si-a fixat ochii asupra a lor mei.Oh,dar il stiam pe acest David chiar foarte bine,am concluzionat eu dupa ce am facut contact vizual,minunatul David Henderson,care m-a facut sa sufar in urma cu doi ani,il dispretuiam amarnic.Dar ce cauta gaozarul inapoi in Seattle?Nu il mai vazusem din seara aceea,de cand am vorbit ultima data la telefon,si m-am bucurat grozav cand am aflat ca s-a mutat in alt oras.

-Ah.am spus eu,scotand un sunet de indignare,mi-am dat ochii peste cap ca o scorpie ce se pretindea ca sunt.

-Nu esti prea fericita ca ma vezi ,nu Megan? a spus el apropiindu-se de mine

-Cara-te gaozarule. am spus eu impingandu-l in dulapuri.

Am plecat nervoasa si spre norocul tuturor,am ajuns repede la fumoar.Acolo era Katherine,presupusa mea prietena.Da,de fapt,noi nu aveam o prietenie din aceea tipica,sa dormim una la alta acasa,batai cu pernele,chestii de fete si alte prostii,nici vorba.Adevarul este ca am devenit prietene doar pentru ca toata lumea se astepta sa fim,avand in vedere ca suntem amandoua doua suflete nelinistite.Defapt,pe Kath nici nu o suportam in clasa a 9-a,avand in vedere ca o vedeam doar o intrusa ce voia sa-mi ia locul,ea trasferandu-se in liceul nostru in semestrul II,a avut loc si o bataie in curtea scolii,pe care bineinteles,a iscat-o ea,enervandu-ma pe mine mult prea tare,dupa acea bataie ne-am zambit una alteia satisfacator.

-Imi place cum joci Ayalon. i-am spus eu cu un ranjet plin de satisfactie pe fata

-Si mie Firefly.

Dar de atunci stiu ca ma pot baza pe ea,si asta imi placea cel mai mult,nu aveam o prietenie tipica,nu,nicidecum,prietenia noastra era pe atat de speciala,pe atat de ciudata,ne intreceam cu motoarele,ne duceam si spargeam petreceri impreuna,faceam toate prostiile impreuna,si  inca le mai facem.

Inca tin minte cum in tabara din a 11-a,ne-am dezbracat de tot si am sarit in lacul de langa cabane,la 12,inca tin minte cum am spart petrecerea sofisticata unor rude indepartate de ale ei,unde erau si parintii ei,intrand cu motoarele in gradina si distrugand tot,impingand oamenii in piscina,accidental,am aruncat-o chiar si pe mama ei in apa,eram prea bete sa ne dam seama cine era la petrecere,a doua zi am aflat si noi,inca tin minte cum a fost pedepsita o saptamana intreaga dupa destrabalarea noastra,si  cum o ajutam sa iasa afara,cum legam cearceafurile ca sa poata iesi afara,si cum chemam multi baieti sa ii faca scara sa intre inapoi seara,da,eu si Ayalon avem o prietenie ciudata si frumoasa,si imi place asa.Niciodata nu mi-am dorit o sentimentala care sa planga mereu,mi-am dorit o proasta ca Ayalon cu care sa ma distrez,dar cu care pot  vorbii chestii serioase,o destrabalata care sa fie acolo pentru mine cu gorilele ei atunci cand am nevoie,cat despre partea morala care trebuie sustinuta,eu si Kath ne dam reciproc cele mai bune sfaturi,si nu dam gres niciodata.

M-am apropiat de ea si mi-am aprins o tigara,sprijinindu-ma de perete.

-Neata Ayalon.

Da,ne placea sa ne spunem pe numele de familie cand eram singure.

-Buna Firefly. mi-a spus ea uitandu-se la mine scurt

Am inceput sa vorbim despre chestiile noastre, si nu ne-am dat seama cum au trecut douazeci de minute,si,de asemenea,nu mi-am dat seama cum fumasem 10 tigari,imi trebuie alt pachet se pare, minunat.

Chiar atunci a venit....

Ma intorc,promit.Where stories live. Discover now