Schimbările

4 0 0
                                    

Au trecut câteva luni de la aflarea adevărului. S-au întâmplat multe în aceste luni minunate.. Cum ar fi că eu și Claudiu formăm un cuplu. Pe Andrei deja îl dau gata uitării. Suntem și în al doilea an de facultate și suntem cel mai popular cuplu din facultate . Andrei , Tom , Andreea și Amalia au vrut vorbească cu mine în aceste luni,  dar i-am evitat . Eu și Claudiu ne-am mutat împreună într-un apartament .

   Peste câteva zile..

    Claudiu: - Ariana , știi unde îmi e portofelul ?
Ariana : - Nu știu iubire ! Poate e pe birou!
Claudiu: - Ai avut dreptate! Hai să mergem!
Eu și Claudiu pe fiecare săptămână luam cina cu familia lui,  astăzi este Vineri seara și ne pregăteammergem la cină. După ce ne-am pregătit , am pornit la drum . Ajunși acolo :
Tatăl lui Claudiu : - Mi-au ajuns copii !! Scumpo  , au ajuns copii noștri ! După ce ne-au întâmpinat,  ne-am așezat la masă și am început vorbim despre multe subiecte interesante , printre care se numără nunta mea și a lui Claudiu ... după ce o să ne căsătorim  , tatăl lui Claudiu îi v-a lăsa lui afacerea . Nunta noastră este peste câteva luni.  Sinceră fiu chiar îl iubesc pe Claudiu , simt o iubire de nedescris când  sunt  cu el . Chiar dacă nu ne-am suportat la  început.  Claudiu este un iubit atât de cald,  iubitor și grijuliu.
Claudiu doar se preface în public că e un băiat rău , dar de fapt e un băiat cu un suflet mare.

New girl Where stories live. Discover now