• Bună , eu sunt Ariana și am 19 ani , sunt o fată foarte organizată și ador să citesc. Sunt o fată care stă în banca ei . Am un iubit pe nume David care mi-a fost de fiecare dată alături după ce tata ne-a părăsit. Tata ne-a părăsit pe mine si pe mama mea la vârsta de 7 ani , iar eu si David am fost mereu unul lângă celălalt.
• Bună , eu sunt David .. am 18 ani și sunt iubitul Arianei. Sunt un băiat foarte organizat și iubitor. Sunt sportiv și sunt pe clasa a XII - a . Sunt mai mic decât Ariana dar tot o iubesc.
• Bună , eu sunt Andrei și sunt vedeta facultății. Toate fetele mă doresc dar eu nu vreau nicio relație. Îmi place să mă culc cu fete iar apoi să le părăsesc.
• Bună , eu sunt Andreea . Sunt o fată foarte rea cu persoanele care merită . Am 20 de ani și sunt prietenă bună cu Andrei. Ariana îmi v-a fi colegă de cameră.
• Bună , eu sunt Amalia si sunt prietena cu beneficii a lui Andrei. Ne culcăm împreună și suntem în anul 2 la facultate , împreună , în aceași clasă.
• Bună , eu sunt Mădălin , fratele vitreg a lui Andrei. Tatăl lui cu mama mea urmează să se căsătorească. Sunt un băiat foarte timid și silitor. Acesta este primul meu an la facultate.
• Bună , eu sunt Tom . Sunt cel mai bun prieten a lui Andrei . Sunt un băiat care profită de fiecare fată. Nu stiu cum se simte iubirea .
~ Scuzați-mi greșelile gramaticale , dacă am avut. Este prima carte pe care o voi scrie ~
YOU ARE READING
New girl
RomanceEste vorba despre o fată foarte organizată și timidă , în vârstă de 19 ani .. mergând la o facultate departe de casă iar acolo să-și întâlnească sufletul pereche și să-și facă noi prieteni.