Εκεί που κοιμόμουν στο απαλό κρεβατάκι μου ξαφνικά άρχισε να χτυπάει η πόρτα
Μαμά- y/n ξυπνά παιδάκι μου 9:00 πήγε
Y/n- Πω ρε μάνα εντάξει σηκώνομαι.
Μια φορά να κοιμηθώ όσο θέλω και το στον κόσμο!
Είπα και σηκώθηκα από το κρεβάτι κοίταξα δίπλα στο παράθυρο συννεφιά πάλι σκέφτηκα !
Ξαφνικά διάκρινα κάτι να έρχεται προς το παράθυρο! Κουκουβάγια είναι αν δεν κάνω λάθος. Μα γιατί να έρχεται μια κουκουβάγια σπίτι μου. Κάτσε και κάτι κρατάει έναν φάκελο. Πριν προλάβω να καταλάβω τι γίνεται η κουκουβάγια προσγειώνεται στο παράθυρο και χτυπάει το τζαμί.
Y/n- Τι είναι πάλι τούτο. Είπα και άνοιξα το παράθυρο.
Η κουκουβάγια μου δείνει το γράμμα και φεύγει. Κάτι λέει πάνω
Y/n- Hogwarts τι είναι αυτό πάλι . Λέω και ανοίγω τον φάκελο. Ξαφνικά το γράμμα φεύγει από τα χέρια μου και αρχίζει να λέει :
Γράμμα- Αγαπητή Δεσποίνης Klaus γίνατε δεκτή στη σχολή μαγείας και ξόρκιον Hogwarts. Η αναχώρηση σας από το Λονδίνο θα γίνει στις 16 Σεπτεμβρίου με το Hogwarts Express στην πλατφόρμα 9 και 3/4. Στην πίσω σελίδα καταγράφονται τα βιβλία και τα πράγματα που θα χρειαστείτε. Υστερόγραφο μιας και που είστε είδη 14ον θα πάτε κατευθείαν στην 4η χρόνια φοίτησης καθώς οι δυνάμεις σας είναι ακριβώς ίσες με το έτος όπου διδάσκονταιΕίπε το γράμμα και μέσα σε λίγα λεπτά είχε πέσει στο πάτωμα.
Y/n- Μαμααααααα
Μαμά- Τι έπαθες παιδί μου όλα καλά ?
Y/n- Νομίζω πως κάνω μεταγραφή σχολείου...και πάω σε σχολή μαγείας !!
Μαμά- Τι λες παιδί μου πας καλά
Είπε και τις έδωσα το γράμμα καθώς της εξήγησα την συνέβη.Μετά από λίγο :
Μαμά- Άλλο τώρα αυτό! Και που ξέρεις ότι δεν είναι φάρσα
Y/n- Αφού σου είπα το έφερε κουκουβάγια ξέρεις πολλές κουκουβάγιες να πηγαίνουν γράμματα και 2ον αφού σου είπα πως μιλούσε το γράμμα
Μαμά- Ας είναι έχω μια φίλη μάγισσα αλλά νόμιζα πως αστειεύοταν θα την ρωτήσω τη πρέπει να κάνουμε. Είπε η μαμά και έφυγε από το δωμάτιο.
Y/n- Κάτσε είμαι μια μάγισσα. Είπα και άρχισα να χοροπηδάω στο κρεβάτι σαν κατσίκιΜετά από ώρες η μαμά ήρθε μαζί με την φίλη της η οποία μου εξήγησε τα πάντα για το Hogwarts και την μαγεία
Y/n- Δηλαδή θα πάω σε ένα από τα ποιο καλά σχολεία μαγείας! Είπα με το στόμα ανοιχτό
Κ.Άντζελα- Στο καλύτερο για την ακρίβεια. Άντε άρχισε να ετοιμάζεις βαλίτσα. Σε λίγο θα έρθω να σε πάρω να πάμε να πάρουμε το ραβδί τα άλλα θα τα πάρω εγώ. Άντε γρήγορα ξέχασες ότι αύριο είναι 16 Σεπτεμβρίου !
Y/n- Ναι σωστά. Είπα και ξεκίνησα να μαζεύωΠως να είναι άραγε ο κόσμος της μαγείας? Θα κάνω φίλους εκεί η όχι? Η κυρία Άντζελα είπε για κάτι κοιτώνες? Gryffindor Slytherin Hufflepuff και Ravenclaw σε ποιον να μπω άραγε? Η μαμά λέει στο Slytherin εγώ θέλω Gryffindor. Θα δείξει!...
-----------------------------------------------------------
Hello people και κόσμε του Wattpad πρώτη φορά γράφω ιστορία ελπίζω να είναι ωραία και να την διαβάσει κανείς!Πείτε μου στα σχόλια αν πολυλογώ και βάζω άσχετες πληροφορίες που δεν χρειάζονται στην ιστορία.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιό !
Mika
YOU ARE READING
I Can't Stop ( draco x reader )
Fanfictiony/n- Σταματά D- Τι έκανα πάλι y/n- Σταματά να με κοιτάς έτσι D- Πως σε κοιτάω ? Δεν είχα την δύναμη να απαντήσω σηκώθηκα και έτρεξα προς τον κοιτώνα μου αυτός μάλλον έμεινε με το την απορία! Αχχχ τι θα κάνω ... ( Αυτή την ιστορία την έγραψα πολύ...