D- Σε παρακαλώ μην φεύγεις είπε και ένιωσα τις πεταλούδες στο στομάχι μου να χαίρονται και να πηγαίνουν από δω και από κει.
Με έφερε ξανά κοντά του τόσο κοντά που τα σώματα μας ήταν χιλιοστά μακρυά. Η καυτή του ανάσα έπεφτε πάνω στο πρόσωπο μου ενώ τα μάτια του ήταν καρφωμένα στα δικά μου.Y/n- Κ-Κοίτα D-Draco... Δεν πρόλαβα να τελειώσω την πρόταση. Τα χείλη μας ενώθηκαν σε ένα φιλί το οποίο το μυαλό και η λογική μου μου έλεγαν να σταματήσω και να φύγω από εκεί. Αλλά βαθιά μέσα μου αυτό το φιλί το ήθελα τόσο παθιασμένα.
Ανταποκρίθηκα γρήγορα. Δεν ήθελα να σταματήσω να τον φιλάω. Τα χέρια του έπιασαν ξανά την μέση μου καθώς διακόψαμε το φιλί για να πάρουμε ανάσα.
( Λοιπόν εγώ μετά από αυτό που θ γράψω τώρα θα είναι στην Αυστραλία και θα με λένε Πεπιτο )
Αφού πήραμε δύο τρεις ανάσες το έπιασα και πάλι από τον λαιμό και τον φίλησα ξανά. Αυτός σιγά σιγά άρχισε να ανοίγει ένα ένα τα κουμπιά από το πουκάμισο του ενώ έκανα και γω το ίδιο. Αφού χωρίς να σταματήσουμε να φιλιόμαστε περπατήσαμε ποιο δίπλα σε έναν καναπέ εγώ κάθησα και αυτός έβγαλε τα χείλη του από τα δικά μου. Πριν προλάβω να πω κάτι ένιωσα τα χείλη του πάνω στον λαιμό μου.
Και ξέρουμε τι έγινε δεν θα πω και άλλες λεπτομέρειες
( Όχι δεν θα πω είπα να σας κάνω την χάρη αλλά δεν θα πάω με καρδιακή προσβολή στο νοσοκομείο ).Στο όνειρο της Y/n :
Περπατούσαμε με τον Harry την Hermione και τον Ron σε έναν από τους διαδρόμους του Hogwarts.
Hm- Y/n που ήσουν χτες βράδυ ?
Hp- Ναι Y/n που ήσουν ?
R- Μήπως ήσουν κάπου που δεν θες να μας πεις ? είπαν και οι τρεις ενώ με κοιτούσαν σαν τους ψυχοπαθής πριν σκοτώσουν άνθρωπο.
Y/n- Πουθενά δεν ήμουν
D- Δεν νομίζω να ήσουν πουθενά περάσαμε πολύ καλά χτες βράδυ εεε Y/n είπε ο Draco που κοιτούσε και αυτός έτσι
Y/n- Πουθενά δεν ήμουν πουθενά πουθενάReal life :
Draco's pov :Y/n- Πουθενά δεν ήμουν πουθενά την άκουσα να λέει μέσα από τον ύπνο της την είχα στην αγκαλιά μου όλη νύχτα. Μάλλον βλέπει εφιάλτη
Πετάχτηκε από τον ύπνο της.
D- Y/n είσαι καλά ? ανησυχώ πραγματικά ποτέ δεν το περίμενα
Y/n- Ν-ναι κ-καλα είμαι είπε ενώ σηκώθηκε και φόρεσε το πουκάμισο και την γραβάτα της γρήγορα
D- Είσαι σίγουρη ?
Y/n- Ν-ναι π-πρεπει να φ-φυγω είπε και έφυγε γρήγορα χωρίς να προλάβω να μιλήσω.
YOU ARE READING
I Can't Stop ( draco x reader )
Fanfictiony/n- Σταματά D- Τι έκανα πάλι y/n- Σταματά να με κοιτάς έτσι D- Πως σε κοιτάω ? Δεν είχα την δύναμη να απαντήσω σηκώθηκα και έτρεξα προς τον κοιτώνα μου αυτός μάλλον έμεινε με το την απορία! Αχχχ τι θα κάνω ... ( Αυτή την ιστορία την έγραψα πολύ...