6

1.1K 57 39
                                    

Με το ζόρι ξύπνησα σήμερα και αυτή η Hermione δεν με αφήνει να κοιμηθώ έτσι και αλλιώς δεν έχουμε μάθημα σήμερα αλλά λέει ότι πρέπει να συνηθίσω. Αχ ξέχασα να πω θα έρθουν δύο σχολεία για το τρίαθλο για αυτό δεν θα κάνουμε μάθημα πάντως εγώ όταν λέω για αυτά λέω αυτά με τις κοπέλες και αυτά με τα αγόρια σιγά μην κάτσω να τα προφέρω.

Πηγαίνω στην τραπεζαρία μαζί με τον Fred και τον George είμαστε πολύ καλοί φίλοι μιλάμε συνεχώς έχουν πολύ πλάκα. Τώρα ετοιμάζουμε μια φάρσα που θα κάνουμε στο Slytherin, είπαμε να τους πειράξουμε στα μπάνια το νερό ώστε όταν κάνουν μπάνιο να γίνουν μπλε σαν τα στρουμφάκια θα έχει πλάκα. Απλά φαντάζομαι την μούρη του Malfoy όταν θα έχει γίνει μπλε και γελάω.

Την ώρα που προχωρούσαμε προσέξαμε κόσμο να έχει μαζευτεί κοντά στην γέφυρα
F- Θα έρχονται τα σχολεία
G- Μάλλον
Y/n- Ελάτε να τα δούμε είπα και πήγαμε κοντά. Το σχολείο με της κοπέλες ήρθε με άμαξα και κάτι πήγασους να την τραβούν αν ήταν όντως πήγασοι δεν φαίνονταν καλά ενώ το σχολείο με τα αγόρια ήρθε από κάτι σαν καράβι υποβρύχιο. Ακόμα απορώ. Δεν έχω συνηθίσει στην μαγεία η γονείς μου είναι muggles έτσι λένε τους άμαγους στον κόσμο της μαγείας. Είναι και πρώτη μου χρονιά όσο να πεις δεν έχω δει πολλά.

Αρκετή ώρα μετά

Πάω στην τάξη τον φίλτρων τις τελευταίες ώρες ξέχασα ένα τετράδιο ο Snape είπε πως θα το έχει στην έδρα να πάω να το πάρω. Ο Dumbledor ως συνήθως έβγαλε έναν τεράστιο λόγο  σωστό πρωινό. Το μόνο που την έσπασε ήταν όταν αυτά κορίτσια άρχισαν να χορεύουν και όλοι κυρίως τα αγόρια της θαύμαζαν βασικά τους έτρεχαν τα σάλια έλεος ποια τέλος πάντων.

Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα έπιασα το τετράδιο και κατευθύνθηκα προς την πόρτα όταν μπήκε μέσα ο Malfoy σχεδόν αθόρυβα μάλλον δεν θα ήθελε να τον δουν. Δεν με είδε άρχισε να κάνει πίσω βήματα σιγά σιγά κρατώντας στο χέρι του ένα βιβλίο
Y/n- Τι έγινε Malfoy έχουμε μυστικά ?
είπα και τον τρόμαξα.
D- Τι κάνεις εδώ Klaus σήμερα δεν έχουμε μάθημα.
Y/n- Ήρθα να πάρω το τετράδιο μου αλλά εσένα τι σε νοιάζει είπα με ύφος ενώ αυτός φαινόταν ήρεμος και γαλήνιος . Καλέ στον Malfoy μιλάω η σε εξωγήινο.
D- Απλά ρώτησα
Y/n- Ότι πεις εγώ έτσι και αλλιώς έφευγα
D- Κ-Και γω είπε και πήγαμε στην πόρτα. Έκανα να την ανοίξω και φαινόταν κλειδωμένη. Ξαναέκανα τίποτα
D- Άσε την θα προσπαθήσω εγώ είπε ενώ ούτε αυτός τα κατάφερε.
Y/n- Θα μας κλείδωσαν. Έβγαλε το ραβδί του
D- Alohomora είπε μα η πόρτα δεν άνοιξε
Y/n- Πω πω μπράβο τα κατάφερες
D- Θα μας κλείδωσαν με μαγιά κουτό είπε αλλά δεν φάνηκε να το λέει για να με πειράξει.
Y/n- Τέλεια, και πως θα βγούμε είπα και έκατσα σε ένα θρανίο
D- Από ότι ξέρω ο Snape έρχεται το απόγευμα και ανοίγει την αίθουσα για να πάρει το βιβλίο του.
Y/n- Δηλαδή αυτό σημαίνει πως θα μείνουμε εδώ μέχρι το απόγευμα
D- Από ότι φαίνεται είπε και έκατσε και αυτός στο θρανίο.

Ώρες μετά

Y/n- Τελικά δεν είσαι τόσο κακός όσο νόμιζα είπα μέσα από τα γέλια
D- Όταν με μαθαίνουν καλύτερα με συμπαθούν
Y/n- Όπα όπα Malfoy μην νομίζεις πως θα γίνουνε και φίλοι απλά είπα πως δεν είσαι κακός είπα και το χαμόγελο σβήστηκε από το πρόσωπο του. Αλλά επανήλθε γρήγορα και αυτή την φορά ήταν πονηρό
D- Ποιος είπε ότι θέλω να είμαστε μόνο φίλοι είπε και ήρθε κοντά
Y/n- Καλό καλό είπα και γέλασα

Ξαφνικά ακούσαμε την πόρτα να ξεκλειδώνει. Έτρεξα κοντά για να δω αν μπορώ να την ανοίξω και ναι τα κατάφερα
Y/n- Επιτέλους
D- Καλά περάσαμε όμως είπε και έφυγε

Περίεργος ήταν σήμερα δεν συνηθίζει να είναι τόσο καλός μαζί μου. Είδα έναν διαφορετικό Draco σήμερα. Λες να είναι καλός. Μπορεί, μπορεί και όχι ποιος ξέρει. Σκέφτηκα και ξεκίνησα να πηγαίνω προς τον κοιτώνα.

Αχχχ ανάκριση θα περάσω τώρα από όλους από την Hermione από τον Harry από τον Ron και σίγουρα από τον Fred και τον George. Να δω τι θα πω.

Ελπίζω να μην είναι στον κοιτώνα και να αποφύγω για λίγο την ανάκριση γιατί σίγουρα να ξεφύγω δεν πρόκειται.

-----------------------------------------------------------

Hello people
Όχι πολλά για σήμερα γιατί δεν έχω πολύ χρόνο για αυτό δεν ανέβασα και χτες φυσικά. Ειδικά αύριο που ξεκινάμε πάλι τα μαθήματα από το Webex. Θα προσπαθώ να βρίσκω χρόνο για να γράφω κανονικά κεφάλαια.

Μην ξεχάσετε να μου πείτε στα σχόλια πως σας φάνηκε αυτό το κεφάλαιο

Και μέχρι το επόμενο

Mika

I Can't Stop ( draco x reader ) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang