Part7

35 4 0
                                    


...Αραγε γιατι ηταν τοσο επιθετικος μαζι της μετα το μηνυμα?Γιατι της ειπε οτι θα παει στον κηπο ενω στην πραγματικοτητα ηθελε να φυγει απ το σπιτι?

Τα ματια της Κωνσταντινας βουρκωσαν κατω απο τα σκεπασματα ενω εκλεισε τα ματια της προσπαθωντας να υπενθυμιζει στον εαυτο της την αγαπη που της τρεφει ο harry...μεχρι που την πηρε ο υπνος.Ο Harry απ την αλλη ειχε βαλει μπρος και πλεον με ενα μπουκαλι ουισκι στο χερι οδηγουσε με μεγαλη ταχυτητα προς μια κατευθυνση. Το μυαλο του θολωμενο,η καρδια του πονεμενη και βασανισμενη για καποιο λογο που μονο ενα ατομο γνωριζε.....ισως και δυο...Η ωρα περασε και ο Harry πλεον βρισκοταν στον προορισμο του.Σταθμευσε εξω απο την εισοδο μιας σχετικα καινουριας πολυκατοικιας και αφου κλειδωσε το αυτοκινητο του και με το μπουκαλι στο χερι αρχησε να ανεβαινει τα σκαλια με μεγαλη βιασινη.Πλεον βρισκοταν εξω απο ενα διαμερισμα,αφου κοντοσταθηκε λιγο με αργες κινησεις κτυπησε το κουδουνι.Βηματα ακουστηκαν και μετα απο λιγο η πορτα ανοιξε και μια σχετικα ωραια φιγουρα εμφανιστηκε μπροστα στο Harry.

?: Αλλη φορα μπορεις να αργησεις και περισσοτερο

Η:Ασε μας,φτανει το κηρυγμα,σε βαρεθηκα.

?:Πως μου μιλας ετσι?Παλι επινες ρε Harry?

Η:Γιατι?θα με διρεις?και οπως θελω μιλαω.

?:Εξω θα μεινεις?

Η: Να σου πω την αληθεια θα το προτιμουσα αλλα αστο καλυτερα.
Αραγε που πηγε ο Harry ή μαλλον σε ποιον?Και ποσο μαλλον γιατι μεσα στο βραδυ?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 02, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Years later.... (Harry)Where stories live. Discover now