Part1

58 4 0
                                    

Ενω η 23 χρονη νεαρη Κωνσταντινα κοιμοταν στην αγγαλια του επισης νεαρου αγοριου της Harry το κινητο της αρχισε να κτυπα.Αφου μετα απο κανα 5λεπτο το ακουσε βαριεστημενα απλωσε το χερι της στο κομοδινο παιρνωντας το και στην συνεχεια απαντωντας το.

Κ: Ναι?

Ε: Μην μου πεις πως ακομη κοιμασε

Κ: Πωω ρε Ευα ονειρο με εβλεπες?

Ε: Σε εβρισα τωρα?.. χεχε ρε ξεχασες πως εχεις ραντεβου για δουλεια?

Αμεσως η Κωνσταντινα στο ακουσμα αυτων των λεξεων αναπηδησε απο το κρεβατι με αποτελεσμα να ξυπνησει και ο Harry.

Κ: Τι? Δουλεια?πωω το ξεχασα ρε γμτ,τι θα κανω τωρα?

Ε: Ενα μισαωρο να ετοιμαστεις το εχεις,γι αυτο μην μου αγχωνεσαι και ξεκινα να ετοιμαζεσαι.

Κ: Καλα! ευχαριστω που με ξυπνησες.Φιλακια

Ε: Φιλακιαα

.....

Ο Harry αγουροξυπνημενος παρακολουθουσε προσεκτικα τι εκανε η Κωνσταντινα.Την εβλεπαι να τρεχει πανω κατω να βρει τι να βαλει και δεν ηξερε καν τον λογο που το εκανε.

Η: Αγαπη μου εγινε κατι?

Κ: Τιποτα απλως ξεχασα πως εχω ραντεβου για δουλεια...ειπε με ενα ηχνος θυμου στην φωνη της.

Η: Τι δουλεια?

Κ: Μπραβο ρε Harry βλεπω πως οταν μιλαω μ ακους.

Του απαντησε καθως κατευθυνοταν στο μπανιο για την τελευταια πινελια στο βαψιμο της.

Η: Μπορεις σε παρακαλω να μην τσατιζεσαι

Κ: Ασε μας ρε Harry

Παιρνωντας το τηλεφωνο της και την τσαντα της εφυγε κοπανοντας πισω της την πορτα.Ο Harry απλως εμεινε εκει και εβλεπαι την πορτα με ενα απορημενο υφος. Μετα απο 2 ωρες περιπου η Κωνσταντινα επεστρεψε σπιτι αντικριζωντας τον Harry να παιζει τηλεπαιχνιδια.

Η: Ηρθες αγαπη μου?

Κ: Ναιι.

Ειπε δινωντας του ενα απαλο φιλι στα χειλη.

Η: Πως τα πηγες?

Κ: Πιστευω αρκετα καλα, θα με ειδοποιησουν αυριο.

Η: Μπραβο αγαπη μου! Και για να μην, οχι ρε γμτ

Κ: Συγγνωμη?

Η: Εχασα στο παιχνιδι :(

Κ: Ποτε θα μεγαλωσεις?

Η: ποτε γλυκο μου κοριτσι

Και με τα απαλο χρωμα κοκκινα χειλη του της χαρισε ενα φιλι διαρκειας καποιων λεπτων.

Κ: Πριν χασεις κατι ηθελες να με ρωτησεις.

Η: Α ναι εμ για τι δουλεια πηγες? Και γιατι δεν μου ειπες απο πριν οτι εχεις κλεισει ραντεβου για δουλεια?

Κ: Εμ ξεχασα να στο πω και ηταν για ενα δικηγορικο γραφειο.

Η: τι δικηγορικo γραφειο?

Κ: Με καρεκλες και με γραφεια, τι ερωτηση ειναι αυτη ρε Harry? Πολυ καχυποπτος δεν εχεις γινει?

.....

Years later.... (Harry)Where stories live. Discover now