Part4

56 3 4
                                    

Η: Μην με ευχαριστεις απλως ηθελα να σου κανω ή μαλλον να μας κανω ενα δωρακι.

Η Κωνσταντινα του χαμογελασε και με ενα νευμα της διεταξε τον Harry να παει και εκεινος στο κρεβατι τους.Βρισκονταν και οι δυο τους ξαπλωμενοι βλεπωντας ο ενας τον αλλο στα ματια.

Κ: Εχεις πολυ ωραια ματια.

Η: Και εσυ ενα υπεροχο χαμογελο πριγκιπισσα μου.

Αναφωνησε φερνωντας το προσωπο του πιο κοντα στο δικο της.Πλεον η αποσταση μεταξυ τους ηταν μηδενικη.Αφου ο Harry τοποθετησε το χερι του στο λαιμο της φαιρνωντας το προσωπο της Κωνσταντινας ακομη πιο κοντα στο δικο του ακουμπησε τα χειλη του στα εξεισου ροζ απαλα χειλη της Κωνσταντινας ξεκινωντας ενα ηρεμο παιχνιδι με κυριο αρχηγο τα χειλη τους.

Η: Θυμασαι εκεινη την νυκτα?Βγηκα εγω για φαγητο με τον Chris και εσυ με την Ευα,εισουν πραγματικα τοσο ομορφη,η ομορφοτερη στο εστιατοριο μπορω να πω κιολας.

Κ: Πως γινεται να ξεχασω εκεινη την νυκτα?Η ατμοσφαιρα στο εστιατοριο ηταν τοσο υπεροχη,αν εξαιρεσουμε το οτι παραλιγο να μου χεισεις το κρασι στο φορεμα μου.

Η: χεχε ενταξυ καλε,ηταν καταλαθος.

Κ: Σιγουρα?

Η: Εσυ τι λες να το ερειχνα απο θεληση μου,τι θα καταφερνα?

Κ: ξερω γω?

Η: Παντως οχι εκεινο που φανταζεσαι.

Κ:μα δεν φανταζομαι κατι

Η:Σε ξερω παρα πολυ καλα Κωνσταντινα

Κ:ενταξυ κατι πονηρο εφαιρα στο μυαλο μου

Η:Ειδες στο πα εγω

........

( Ενα εχετε να κανετε vote&comment )

Years later.... (Harry)Where stories live. Discover now