Намерихме свободно място и седнахме.
През целия път си говорехме-усещах как се сближаваме. Беше ми много приятно да си прекарвам времето с него.
-Хайде Мая време е да слизаме.-каза Драко.
-Идвам.-отвърнах аз.Когато слезнахме пред нас имаше висок мъж-казваше се Хагрид.
-Всички първокурсници тук-викаше той.
С Драко отидохме при него и той каза да се качим в лодките за Хогуортс.
-Искаш ли да се качиш при мен?-пита ме Драко.
-Разбира се! Благодаря-казах аз,качи се и седнах до него.Стигнахме в Хогуортс. Не можех да повярвам че мечтата ми се сбъдва.
Двамата слезнахме и Хагрид ни отведе вътре. Имаше огромна маса.
Седнахме и директора изнесе реч за първокурсниците,аз го слушах но забелязах че Драко беше зает да гледа мен.
След това професор Макгонагол каза че е време да ни разпределят.
-В кой дом искаш да си?-питах Драко.
-Ще съм във слидерин. Всичките ми роднини са били там.-каза той
-А ти?
-Мама е била в грифиндор,а татко във хафълпаф,но аз искам да съм във слидерин,защото харесвам змиите.Професор Макгонагол започна да вика учениците.
-Хари Потър...
-Хмммм....Грифиндор
-Хърмаяни Грейфжър
-Интересно-умна,мила...Грифиндор.
-Рон Уизли
-Хмммммммм.........Грифиндор
-Драко Малфой
-Слидерин
-Мая Джонсън
-Хммммм...има по-малко от всичко-умна,красива..ноооо Слидерин.
Докато шапката решаваше в кой дом ще съм видях че Драко и Хари ме гледат влюбено,за Драко знаех ама за Харои се учудих.
След като ни настаниха масите се напълниха с храна. Всички започнаха да ядат,но аз не бях никак гладна.
-Защо не ядеш?-пита ме Драко.
-Не съм гладна-каза аз.
-Аааа ето как си толкова слаба.-отвърна той
-Не е вярно.-казах като се изчервих.Наядохме се и се прибрахме по домовете. Измих си зъбите и си легнах,но не мошех да спя.
Слезнах долу да изпия една чаша мляко.
-Защо не спиш?-попира Драко.
-Не знаех че си тук.-казах аз
-И аз не мога да спя-отвърна той.
-Изпий една чаша мляко с мен, може да ти помогне.
-Благодаря-каза Драко.Изпихме чашата с мляко и си легнахме. Това ми помогна и успях да заспя.
Годината беше скучна и няма какво да ви разкажа освен че с Драко вече сме си много близки,обаче аз знам че ме харесва.
Чудя се да качвам ли 3 глава защото почти никой не чете историята.Може би не ви е интересна?
YOU ARE READING
Истинска любов
RandomЗдравейте,реших да напиша история,защото моя много близка приятелка ме помоли,за това реших да я зарадвам. Тя е много ценна за мен и много я обичам. За историята на Мая Джонсън ще разказвам в 1 лице. Предварително се извинявам ако има правописни гре...