След вечерята у Малфой се чувствах страхотно,че най-накрая се запонах с родителите на момчето в което съм лудо влюбена.
Исках да го запозная с моите родители,но трябваше да се връщаме в Хогуортс.
Двамата се засякохме и седнахме заедно във влака.Никой от Хогуортс не знаеше,че с Драко сме заедно.
Пристигнахме,седнахме на масата и аз като предния път не ядох почти нищо.Драко си взе спагети-любимото му.Хапнахме и се прибрахме в стаята на Слидерин.Започнахме да си говорим.
-Ти ще се записваш ли за нещо?-пита ме Драко.
-Да,ще се запиша на куидич.Ако искаш и ти се запиши.
-Разбира се че ще се запиша-каза Драко.
-Добре.
На другия ден отидохме на стадиона на който ще се проведе мача(не знам дали е така поправете ме ако греша) за да разберем кой какъв ще бъде.Мен ме избраха за търсач, а Драко за бияч.Ще се проведе мач срещу Рейвънклоу и Слидерин.Започнахме да тренираме,защото бяха резервирали стадиона за нас. Пуснаха снича и аз започнах да летя след него. След 7 минути се върнах и снича беше в ръцете ми.
-Ако си толкова добра и на мача ще ги разбием-каза Гойл.
-Точно така-казаха всички в един глас.
Драко ме погледна и ми се усмихна.
Прибрахме се в общата стая на Слидерин.Седнах на дивана защото бях много уморена.Заспах на дивана.Всички си бяха легнали.Драко ме взе и ме занесе в моята стая.
На сутринта се събудих в моята стая.Слезнах долу и попитах:
-Аз снощи нали заспах на дивана?
-Да.
-Ти ли ме занесе в стаята ми?
-Да.
-Защоо нали съм ти казвала да не ме вдигаш защото съм тежка.
-Казва момичето което тежи 31кг.-отвърна Драко.
Трябваше да се приготвим за 1 ни час- Отвари
С Драко си взехме пръчките и учебниците и тръгнахме към класната стая.
Седнахме.Днес щяхме да правим отвари и който я направи перфекрно за награда ще получи отвара на късмета.
И естествено няма да се учудите-Хари Потър взе отварата както винаги.
Часът свърши и беше време за час по прорукуване-при професор Трелони.И двамата с Драко мразим този предмет и не смятаме че предсказанията не са истина.
Влезнахме в час и ми стана лошо като чух.
-Така ученици следващия път се пригответе за едно малко тестче.
А аз като знам нейното малко теста ще е от 20 задачи.Ние с Драко изобщо не учим по този предмет,за това или наистина трябваше да учим или да измислим нещо с което да препишем-и понеже сме Слидеринци нямаше как да не изберем 2 вариант.
Така часовете ни свършиха и се прибрахме в общата стая,но след 5 минути ни извикаха да тренираме за мача по куидич,защото сме резервирали стадиона преди Рейвънклоу.Излезнахме и започнахме да тренираме. Хванах снича след 4 минути-за малко щеше да ми се изплъзна много мазно но го хванах.Върнах се и Драко каза:
-Само така!На мача ще им видиш сметката!
-Даааа-казаха всички
После се прибеахме в общата ни стая.Както ви казах избрахем 2 вариант и трябваше да потърсим как да препишем. Извадих си учебника и потърсих нещата които мислех че ще ни даде професор Трелони и ги записах на един лист. Теста беше след 2 дни.
Слезнахме да вечеряме.Но преди да влезем в залата Драко ме хвана за ръката(вече Драко ще е със Д а аз с А)
Д:Чакай
А:Какво има?
Д:Не мислиш ли че е време да им кажем?
А:Ами не.Нека остане тайна.Мисля че така ще е по-добре за нас.
Д:Добре любима няма да кажа на никой.
А:Благодаря ти.
Влезнахме да се навечеряхме.Този път бях малко повече гладна. Двамата с Драко си взехме спагети.Аз изядох половината порция,а Драко малко повече от мен.
Д:Как винаги ядеш толкова малко?
А:Просто не ми се яде.
Д:Няма как!Никога не ти се яде.
А:Така съм свикнала от малка.
Д:Добре.Хайде да се качваме горе и да си лягаме че утре е мачът.
А:Добре хайде.
Качихме се горе в общата стая на Слидерин и си легнахме.На сутринта.........
(Съжалявам,че не качвах тук известно време просто книгата няма много гледания,но реших да не се отказвам толлкова лесно.)Тази глава е малко по-дългичка,но се надявам,че ще ви хареса.💕
YOU ARE READING
Истинска любов
Ngẫu nhiênЗдравейте,реших да напиша история,защото моя много близка приятелка ме помоли,за това реших да я зарадвам. Тя е много ценна за мен и много я обичам. За историята на Мая Джонсън ще разказвам в 1 лице. Предварително се извинявам ако има правописни гре...