Merhaba Merhaba..! Bugün mutluyuz evimize geldik sonunda sevdiğim adam ve babam hemen bir ev turu başlamıştı.Babam için odası ayarladi fistik yeşili duvarlar onu huzur veren maviyle tamamlayan yatak odanın içinden geçen bir banyo kocaman gümüş ve altın rengiyle tamamlamış küvet çok hoş ve zariftı hemen ardından kendi odama gittim.Bir süreliğine buradaydım oldukça geniş ve deniz manzarali boydan cam güneş adeta odayi istiyor ve huzur veriyordu balkona ciktik ve denizin o temiz kokusunu derince içime çektim.
-Mutlu olacağız baban ve sende diye fisildadi kulagima sarıldım ve içeri yerleri dolaştırmak için elimi sıkıca kavradı.Uzun bir turdan sonra hemen kahvalti hazırlamaya geçtim.Bugün biraz alışveriş yapalım dedi.Kabul etmiştim babam geldi güzel bir kahvalti hazirladim ve portakal suyuyla kahvaltiyi tamamladım hemen toparlandik ve ciktik.Babam gayet memnundu ama sanki rahatsız olmuş gibiydi tum hepsini christian karsiliyor diye bunu daha sona konuşacaktim ceketimi aldım ve yola çıktık yolda etrafa bakıyordum iş ilani veren bir yer için basvuracaktim büyük alışveriş merkezine gelmistik.Babama biraz kiyafet aldık ve bana sonra mutfak için bir kaç yiyecek.O sırada gözüme bir mağaza takıldı eleman arıyorlardı hemen koşarak gittin christian ne olduğunu anlamadi hemen konustum kabul ettiler yarın uğramami istediler.Christian sevindi ama gerek olmadığını söyledi. Ben bunun daha iyi olacağıni söyledim babam gülümsedi arabaya eşyaları yerleştirdikten sonra eve gittik herşeyi düzenlice koydum christine ufak bir işinin olduğunu söyleyip evden ayrıldı.Ben o arada güzel bir sofra hazırlamaya karar verdim.İsim bittikten sonra evi biraz toparladım o kadar geniş ve uzun merdivenleri vardiki aradan yaklaşık bir saat sonra kapı açıldı ve girdi.Derin bir nefes çekti ve çok güzel yemekler var sanki dedi yanağıma kocaman öpücük kondurdu banyoya gitti.Babamı çağırdım ve sofra oturmak için christian yanına çıktım haber verdim.Aşağı inerken sıcak bir gülümsemeyle indi.Oturdu yemek yerken güzel bir süpriz olduğunu söyledi.Merakla bekliyorduk anahtar uzatti babama ve bana bu ne dedim.
-evin anahtarı artık kolayca girip çıkabilirsiniz sizin evinizde bir aileyiz artık dedi.
Babam gözleri dolmustu ne diyeceğini şaşırdı. Hemen ardından daha bitmedi diyerek diger bir hediye uzatti oyuncak arabaydi bu bana doğru itti.Hafifçe önümde durdu araba bu ne dedim içine bak dedi.Baktigimda içinde kocaman bir arabaya anahtarı vardı.Bana bir araba almıştı hemen elimizi tuttu ve gelin dedi.garaj açtı ve arabayı gösterdi.işine rahat gidiceksin lara...
Bu kocaman sürprizlere ne diyecegimi şaşırdım derin bir nefes aldim ve sıkıca sarıldım.Akşam bizi gezdire bilirsin ve yarın işine rahat gitmeni isterim dedi.
-Ve babacim yarın hastane gideceksin tedavi için. Araba ayarladım ben olmayacağım işlerim yoğun tamam mi?
-babam hayret içinde teşekkür etti. Bu güzel günü sevdiğim adama borçluydum yemeğe oturduk yemeğimizi yedik.Hemen arabaya gittim biraz gezmek istedim bindik ve biraz gezdik.İlk tanıştığımız yere gittim.Babama anlattim çok sevinmişti çok teşekkür etti.Ardından gec olmuştu hemen birer kahve alip eve geçtik.Babam yorgunlugu üstüne hemen yattı.Christian ilk önce dus aldı ve bana iyi geceler opucugu kondurdu yattı.O saçlarının kokusu gözleri beni iyice kendisine bağlıyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~LOL~
ChickLitGenç bir kızın ilk başlarda yaşadığı zorluklar ardından büyük bir şans sayesinde hayatı tamamen degisir. Kendini geliştirmek ve sevdigiyle devam etmeye başlar.