Tek başıma..

15 0 1
                                    

Evet o geldi. Uykulu gözlerle bana bakıyor ve yavaş yavaş yanıma yaklaşıyordu. Sanki benim heyecanı olduğumu hissediyor gibi ona aşıktım. Sen iyi misin? Diye fisildadi emin değildim. Heyecanlı olduğumu bizzat söyledim. Ustume battaniye örtü yanıma geçti çok hoş bir oda değil mi? Manzarası huzur veriyor bana çok yardım ettin. Derken susturdu kaşları kendiliğinden kizgin şeklini aldı. Gözleri dolu dolu bakiyordu. Sarıldı geç olduğunu bir yandan söylerken ben onunla aynı oda da sarilip kokusunu içime çekerek uyumayı dusunuyordum. Yavaşça kaldirdi ve yatağıma götürdü yattim. Üstümü çekti anlimdan öpücük kondurdu....

Uyandığımda evde kimse yoktu. Yatağın üstünde yeni alınmış kıyafetler vardı hepsi çok şık gözüküyordu.  Giydim aşağıya indim kendime atıştırmalık birşeyler hazirladim yedim. Hemen arabaya bindim ve ciktim. İs'e geç kaldım diye korkmaya baslamistim. Vardığımda yine o kadın bakışlari hiç değişmemiş aynı bir kartal gibi bakıyor işime koyuldum telefon çaldı sevgilim.

-Alo

-Henüz biz yokuz akşama kadar babamla geziyoruz isim yoktu. Vakit geçiriyoruz.

-Tamam ben ışteyim akşam evde görüşürüz hoşçakal..

Müdür etrafı geziyordu bir süre oturup beni izledi. Memnun kalmış benziyordu sert bir imajla kalktı ve odasına gitti hemen ardından bir sekreter geldi. Patron seni çağırıyor odasına dedi. Kapıyı yumuşak şekilde çaldım ve içeri girdim. Bana oturmami söyledi. İçerisi hoş kokusu ve ferah olması çok güzeldi. İşinde iyisin. Yaptigin işten çok sana daha iyi bir is teklifi yapacağım. Müdür yardımcısı olman isterim bsurdakilerden bir cogundan daha iyisin ne dersin.

    Ben bu sözleri duyar duymaz güzelce kabul ettim hemen yerleştim akşama evime gitmek zamanı gelmişti. Kapıyı yavaşça açtım ve girdim etraf karanlık kimse yoktu..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~LOL~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin