Mutluluk ve Hüzün

55 1 0
                                    

Merhaba aslında sizin bilmediğiniz ben hayatim güzel gibi gözüküyor hani partiler falan aslında değildi.Ben 4  kız kardeş sahip bir aile çocuğuyum ailem hepimize bakacak kadar varlıklıydı tek sorun ailede benim sevilmemem kül kedisi gibi değil mi? aynen öyle bir yaşam.Biliyorum bu beni ilgilendirmez diyorsunuz. Siz hayatınız da hiç aileniz tarafından kullanılıp yaşamanızın çok saçma düşüncesine kapıldınız mi? Bunları benimle paylaşa bilirsiniz en iyi ben anlarım..

Günlerden cuma hava günesli mutlu kalkmıştım sevdiğim oğlan ve ben birlikteydik gayet güzeldi ama aslında sorun öğlenden sonraydı aslında onu sevmiyormusum.bulustuk o da zaten artık sevmediği söyledi aslında üzülmedim sadece kırıldım siz erkekler o kızıla birlikte olacaksınız kabul ettiyse sizi hayatınıza almayı asla yalan ve kötü davranmayın dürüst olun biraz kızar susar sarılır kız ailem tarafından yıpranıyor hep babam tarafından korunuyordum.Şanslı olsaydim dogmazdim ben başından şansızdim düşüncelerim beni yipratmisti.

-Laraaaaa!!!!

evet bağırıyor annem bu bagiran tanistirayim.

-geliyorum hemen anneciğim

aslında burada hiç kalmamam gerek az kalmıştı dayanıyorum.En sonunda dayanamayarak evden kacmistim çok uzaklara orada bir süre çalışmak kendi evimi tutmak için uğraştım hepsini yaptım bir küçük pastaci acmistim çok güzeldi sıcak ve güzel çok fazla sipariş alıyordum hey buradan başladı ışte bir sipariş için gelen oğlana aşık oldum ilk görüşte aşktı.Siparişını kağıda yazdığında arka yüzüne numarasini yazmisti bu bana karşı boş olmadığı göstergesiydi bu arada ailem mi umurumda değildi.Arada babam ariyordu ilgileniyordu.Bir kaç gün sonra tekrar gelmişti sipariş için aldı ve bana ilk dediği şey gözlerin çok güzel onları gözümden kaçırma suratına bakmayı seviyorumdu.Ben onu sevmeye başlamistim beni görmek için hergün sipariş veriyordu en sonunda biraz tanıştık.bir kaç ay sonra pasta dükkanım iflas etti.Ailemin yanına taşınmak zorunda kaldım tekrar acilar ve tekrar yorgunluk bunun üzerine annem daha çok ustume yukleniyor ve her seferinde beni gördügü yerde uğraşmakla meşguldu babam mi rahatsızlanmisti.İstekleri buydu ilaçlarını almak için eczaneye gittim.Bir kaç ilaç alırken camdan beni görmüş ve içeri girmisti kimdi tabiki o aşık olduğum adam benim için döndü.Beni burda bırakmak istemiyordu.Hemen hazırlanıp gideceğiz dedi babamı anlattim o halde onu da aliriz dedi çok varlıklı biriydi.Hemen ve gittik babamı hazirladim toparlandim arabaya bindirdim o arada annem gördü izin vermedi sürekli itiraz edip sorun çıkarıyordu bu da benim himayemin cadisi ama en kafa tutup hemen oradan ayrıldım yola çıktık.Babam o arada tanisiyordu çok sevmişti.Yola ciktik ve iyi birini bulmustum. Sonunda ve sonunda...........

~LOL~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin