What falling in love feels like

226 13 5
                                    


Güzelim, sevgilim.. kim bilir şu an kaçıncı rüyandasın, hangi hayallerin seni sarmasını istiyorsun. Bilemiyorum, sadece biraz daha mutlu olmanı isteyeceğim sanırım. Az önce uykunun güzel kollarına bıraktım seni, öyle güzelsin ki.. küçücük savunmasız bir çocuk gibisin, bu beni her seferinde sana daha çok bağladı, özellikle bu gece. En masum hislerimi uyandırdın o tatlı cümlelerinle. Sanki ilk defa renklerin arasında kaybolmuşsun da tüm sevicinle gelip bana gördüğün her şeyi anlatır gibisin. Öyle masum, öyle saf..

Bugün biraz uzaklaştım gibi hissettim senden, yine kendi korkumdandı.. Ne saçma, inadına yanımda duruyorsun ama bu o kadar şaşırtıcı ki. Başkalarının garipseyeceği, belki de benden direkt uzaklaşmalarını sağlayacakları şeyler sana sorun gelmedi hiçbir zaman. Belki de içimdeki seni sarma isteği buradan geliyor. Çekincelerimi anlıyor musun hiç emin değilim, senden kaçışlarımı. Fakat bilmelisin ki böyle zamanlarda en çok seni yanımda istiyorum. Bedenimden kanlar süzülürken, gözlerimden yaşlar akarken, zihnimi kirli düşünceler sarmışken.. sadece seni istiyorum.

Bazen, hatta çoğu zaman, çok kıskanıyorum seni. Sevginin bir parçası mıdır bu bilmiyorum, sadece beni nasıl sevebildin? Ben kendimden böylesine nefret ederken, nasıl böyle güzel sevgiyle yaklaşabildin. Endişeleniyorum, bazen bana bakarken başkasını hissetmenden, anılarının gözüne gelmesinden korkuyorum, sevginin gerçek olmamasından da.. anlarsın ya böyle alışmışım. Kötülük öğretilmiş bana sevgilim, oysa sen ne kadar da güzelsin. Neyse ki yine de seveceğim seni, senden gitmiş, kaçmış olsam bile iliklerime kadar sevdiğimi hissedeceğim. Çünkü aşk bunu gerektirir, değil mi? İlkim olduğunu söylerken asla çekinmemiştim sana, öyle hisliydi sevgim. Öpüşlerini gerçekten hissetmek isterdim mesela, kollarının huzurunu tatmak, parmaklarımı saçlarının her bir telinde harekete geçirmek.. sevgi bu mu sahi?

Bilmiyorum, hiçbir şeyden emin değilim lakin sana olan sevgimi iliklerime kadar hissediyorum sevgilim. Kabul etmesen bile, o saflığın hep benimle kalacak. Küçüksün ki sen daha, arsız cümlelerinle bile küçüksün. Bunu burada söylememe kızar mıydın acaba? Neyse ki gül istiyorum, ben bunları yazarken gözlerim dolu olacak.. fakat sen gül. Benim biraz kalmış gülüşlerimi bile al kendine, çünkü en çok sana yakışacaklar.

Hala kendimi sana gösterebildim mi emin değilim, her yeni güne uyanışımda içimde ayrı bir korkuyla uyanıyorum.

Bak neyden bahsedeceğim birde, ilk defa bir yıla korkusuz ve sevgiyle girdim.. inanabiliyor musun? Bana o gece ettiğin güzel sözlerin ve delice atan kalbim hala aklımda. Salak gibiydim, öyle bir bakınıyordum ki etrafa, komik bir heyecan vardı beni saran. Eh, kendine gelemedi bu diye dalga bile geçmiştin.. yalan söylememeyim, kendime gerçekten gelemedim; neyse ki bu seninle benim aramda bir sır.

Seninle başladım ve seninle sonlanacak, buna öyle yürekten inanıyorum ki.. eminim dışarıdan bizim aşkımızı görenler de böyle yürekten hayranlık duyuyordur bize.

''Yanında olmadığımı hissettiğin her an avuç içlerini kalbine doğru yaklaştır, ben tam olarak oradayım.'' hala bunun anlamını düşünüyorum sevgilim.. şu an yoksun fakat nasıl ben saçlarını okşayıp masallar anlatıyorsam, sen de kalbimi ısıtıyorsun. Kalbimdesin, biliyorum. Asla merak etme, ben de seni bir yıldız olarak takip ediyor olacağım. Eğer bu karanlık dünya seni korkutursa, gökyüzüne o güzel gözlerini değdirmen yeterli, ben sana gülümsüyor olacağım.

Şimdi uyumalıyım, geç yattığım için eminim bana kızacaksın..

.

When everything feels like it's torn apart

Look to the moon and now you're in my heart

When it rains just try to wash it away

And know that i'll be waiting

I love you.. I miss you

My most beautiful dream • yoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin