Çocukken hayaller kurardık, çimene uzanır bulutları resmederdik, çiçekler toplar, bir uçurtmanın peşinden koşardık. En güzeli de dansınıza eşlik edecek bir arkadaşa sahip olurdunuz, hayallerinizin en güzel parçası buydu belki de. Şimdi düşünüyorum, aslında hayatımın her kısmında senin hayalini kurmuştum, bu hayalimle büyümüştüm. Farkında olmamak ne de kötü sevgilim, yanımda olmamanın düşüncesi ne kadar da korkutucu. Oysa görmüşüm seni güneşte, bulutlarda; benim yalnızlığımda ellerimden tutan o minik arkadaşım sen olmuşsun. Şimdi farkına varmak çok can sıkıcı ama yine de varsın.
Bugün ağlamıştım, sanırım çoğu şey üzerime gelmişti. Yine de yanımda seni istemiştim, ilk defa korkularımı yargılamamıştı birisi, susturmamıştı beni, acımamıştı, gitmemişti kalbimi bırakıp. Hatta ne komiktir, sarhoşluğuma aldanıp benden nefret etmeni istemiştim, o gün gitmiş olsan benim için daha kolay olacaktı. İnadına gülmüş ve kalmıştın yanımda. Bu arada bir sır olsun, o gece içtiğim alkolün etkisinden değil de senin sesinden, varlığından sarhoş olduğuma adım gibi eminim. Kalbini seviyorum, masum hislerini seviyorum, çok güzelsin. Belki bu dediklerimi çok defa duymuşsundur ama melek gibi olan kalbine aşık oldum sevgilim. Ah.. sana çok bağlandığımı da söylemiştim, ne komik. Dışarıdan bakılınca sade bir cümle gibi gelebilir lakin bunun altında yatan korkuyu, yalnızlığı ve üzüntüyü sadece ben görebiliyorum, sözlerimin büyüklüğü bundan işte. Neyse, söyledim ve bitti.
Son olarak yeniden aramızda kalsın. Ne zamanki gitmeni istesen daha çok çırpınırdım yanımdaki varlığına tanık olmak için. Ne zaman ki kaçmak isterdim karanlığıma, kollarının arasında huzur bulmak istememdi bu benim. Seni seviyorum, bana ilk hislerini güzelce yaşattığın için çok mutluyum.
Tanırım.. ne salağım.
Bir şiir kadar ince senin sözlerin, bir şarkının en tatlı melodisi gibi anlamlı. Şu an kollarımda olsaydın evrendeki en kutsal varlığın sen olduğunu bile söyleyebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My most beautiful dream • yoonseok
FanfictionSigara dumanının ardında bile güzel gözükürdü bedeni, yıldızlara çevirerek ruhumda dans ederdi.