Bu gece de berbattı, her zaman olduğu gibi. Hissettiğim şeyler yalnızca karmaşıklıktı, her bir düşüncem birbiriyle sarmaşık halindeydi. Sardı yeniden bedenimi bu sarmaşıklar, öyle sıkı sardılar ki bir ömür ruhum duyulmadı. Çok ağladım, sözüme yenik düştüm, yeniden senden kaçtım. Her şeyden kaçtığım gibi seni de ardımda bırakıyorum, nasıl bir korkağım. Ellerim titrerken yeniden ruhumun yalnızlığını bitirdim. Akmadı kanlar, sadece sonunu getirdim, denedim. Sözümü vermiştim ne de olsa, her acının ardından yeniden gülümseyeceğim. Kimsenin haberi yok işte, olmasın da. Özellikle sen bilme, elimden geldiğince iyiliği yakıştıracağım yanına. Ruhuna saracağım beyaz yaprakları, yıldız tozlarını. Gülüşlerini kaplayacak inci taneleri, hatta belki dudaklarım. Yeter ki gülsün o ruhun, ben acıya daha çok sarılırım.
Aşıklar şehrini bilir misin? Sokak lambaları yerine yıldızlar süslermiş, sevgi parlatırmış her yeri. Tutulmayacak hiçbir söz de yokmuş, sadece kalpler tüm saflığıyla konuşurmuş orada. Bir gün dilerim ben de gideceğim oralara, yıllardır yumru halini almış gözlerim açılacak rahatlıkla. Pembe gökyüzünün altındaki adımlarım ve danslarımla. Kim bilir, belki karşılaşırız da orada? Tanırım ben seni, unutulur mu o bakışlar, dokunuşlar, tutkular. Unutulmaz, ölünün bile hislerini yaşatırsın sen o soğuk toprak altında, öyle merhamet gizli yüreğinde, öyle masumiyet.
Çok doluyum sevgilim. Gittiğimde yanından, kaldığımda tek başıma sadece düşünüyorum, yazıyorum. Bu sefer de sana yazıyorum işte, ne yazdığımı bilmeden, aktarıyorum bu tozlu kağıtlara. Düşüncelerim de tozlu, yakışmayacak sana.
Sence, kaçabilirsem bu saklı yerden, ben de görebilecek miyim peri masallarındaki kutsal yerleri?
Şayet senin varlığın bana zaten masal gibiydi
Gökyüzündeki notaları, çıkardıkları tatlı melodileri duyabiliyor musun? Sence nasıl bir ses bu? Kelebeklerin son nefeslerindeki kanat çırpması mı, yaprakların çıtırtısı mı? Ne bu yoksul sesler? Yoksa benim öz varlığım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My most beautiful dream • yoonseok
FanficSigara dumanının ardında bile güzel gözükürdü bedeni, yıldızlara çevirerek ruhumda dans ederdi.