No matter how hard you try, some stories just don't have a happy ending

38 8 0
                                    

Karanlık bir odada, ruhumdaki sızı ile seni düşlüyorum. Ne garip bir acıdır bu, yaşadığımı bile hissetmiyorum. Hislerimin gelip geçici bir şey olacağını sanırdım. Ya da böyle demek yanlış olur, sıradan bir sevgi olur gibi, bir oyunun içindeydik sonuçta, değil mi?

Yanıldım, kahroldum.

Beklemediği noktadan vurulurmuş ya insan, kalbimin nefes almaya çalışan o ufacık noktasından vuruldum, acı hissediyorum, çok fazla acı. Nefes almak zor, yeni bir hayatın seni güzel şeylere götüreceğine inanmak da zor. Anlayacağın sana olan sevgime değil, kendime sinirleniyorum. Korkak bir insan sevemez, yapamaz. Her halükarda korkusuna yenik düşecek çünkü, kendi yangınlarını yaratacak, ateşine sürüklenerek intiharı anımsayacak. Sevgi basit bir şey değil, ne güzel bir insanın ruhunu besleyebilmesi. Ben ise sadece tükeniyorum. Kemiklerim toz parçasına dönüşmekte, kanım boyamakta tabloları, çığlıklarım yeni bestelerle umut olur insanlara.

Tükeniyorum.

Bu bir aşk itirafı değil, kendini açığa çıkarmak da değil, tamamen bir sendrom. Seninle tanışmamayı dilerdim, böyle sarmamalıydın beni. Aldatılmış hissediyorum. Bunun sebebi sen değilsin işte, korkum beni aldatıyor, sert davranışları içimi besliyor.

Sevgilim demeye bile korkuyorum şimdi, sensizlik böyle çok korkutuyor beni. Demiştim ya önceden, sensizlik hiçsizlikten zor, bunu artık daha güzelce kavradım.

İsteğim senin sevgin, bedenimi sarman değil, bunları zaten kalbim seni görünce tamamlıyor. Ben sadece kötülükle beslenmedim, güzellikler öğretilmedi, hiçbir zaman tatmadığım bu sevgiyle kendim tanıştım. Hala doğrusu bu mu bilemem, sadece kendimi değil, sevginin büyüyeceği insanları düşlüyorum. Bunun için uğraşıyorum. Benim ruhum zaten sessizliği parçalamış, yerleşmiş en yoksul noktasına. Yara içindeki bedenim, ruhumu temsil ediyor, her şey zamanla açığa çıkıyor. Kendimi kaybetmekten korkuyorum, bu eşiğe gelmek korkunç. Sanırım sadece iyi geceler dileyeceğim, ellerim titriyor.

Yine başaramadım, seni seviyorum

My most beautiful dream • yoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin