14 saat sonra oradaydık.Zaman bir türlü geçmiyordu.Şarkı dinliyorduk.Arada bir Facebook'a giriyorduk.Rüya hep instagramdaydı.Beni takmıyordu bile.Mola vermek için indik.Atıştırmalık bir şey aldım.Cafe gibi bir yere oturduk.Zamanımızı orada geçirdik.Uçakla gidecektik zaman uzasın daha eğlenceli olur diye otobüsle gitmek istedik ama keşke uçakla gitseydik.Her neyse.Bindik ve yola çıktık.Uyumuştuk.Sabah kalktığımızda gelmiştik.Halamlara gitmiştik.Halam tek başına yaşıyordu.Rüya ile oraya yerleştik.Biraz dinlenip gezmeye çıktık.Rüya çok asabiydi.Her ona bakan kıza laf atmak istiyordu.Biz giderken iki kız vardı.Biz yoldan giderken bize belirsiz bir şekilde bakıyorlardı ama gerçekten anlamıyorum sanki ilk defa bizim gibi birilerini görüyorlar.Bizim onlardan farkımız neydi ki.Onlarda bizde insandık sonuçta.Kızın biri Rüya'ya bakınca tabi Rüya kendini tutamadı ve elleriyle Hayırdır gibisinden bir şey yaptı.Daha ilk günümüzdü.İlk günümüzü dayak yiyerek mi geçirecektik? :D Rüya'ya sakin olmasını söyledim.Kız Rüya'ya bakarak:
-Ne var amk etrafa da mı bakamıcaz?dedi.Kızda Rüya gibiydi belliki.Rüya'da:
-Etrafa değil bize bakıyorsun yalnız.
-Hey yavrum hey
-Konuşmana dikkat et lan kezo.
-Nolcak lan sanki bir bok yapabilcen.
-Kendine fazla güvenme İzmir kızıyız.
-Ne yani her İzmir kızı döver diyorsun.-Aman tanrım bu anlıyormuşta.Dedi ve Rüya'ya susmasını söyledim ama artık kavgaya girmişti ve gerçekten Rüya güçlü bir kızdı.Saçından tutup kızı duvara yasladı ve konuşmasını orada devam ettirdi.Eğer diğer kızda Rüya'ya bir dokunursa acımazdım ama elliyemiyordu bile.Ben Rüya'yı tutup gitmemizi söyledim.Çünkü yeni gelmemize rağmen hiç tanımadığımız bir kızla kavga etmemiz hic normal değildi.Biz giderken aklıma Emre geldi.Emre kankamdı ve burada yaşıyordu ve gelirsen buluşalım demisti.Facebook'tan yazmıstım ben geldim buluşalım mı diye.O da anında gördü ve parkın oraya gel dedi.Park diyince anlamıstım zaten.Emre'nin bir arkadaşı vardı.Mert.Bana çıkma teklifi etmisti.Kabul etmemistim.Sonra pişman oldum ben Mert'i çok sevmisim haberim yokmuş.Benden sonra kimse ile çıkmayacağına söz vermisti.Maşallah üç dört kızla hatta daha fazla kızla çıkmıs.Her neyse.Emre Mert,Caner ve Anıl'ın da geleceğini söyledi.Hepsinin ailesini tanıyordum.Caner Rüya'nın birkaç ay peşinde koşmustu.Serseri gibi bir tipi vardı.O yüzden Rüya pas vermiyordu.Sonradan çocuk popi olmaya başladı.Rüya onunla ilgilenmeyince Caner Rüya'nın peşini bıraktı ve bizi engelledi.Aman banane ondan.İlgilenmiyorum zaten.Biz o parka gitmistik.Onları bekliyorduk.Karşıdan Emre'yi görmüstüm sanki.Beni tanıyamaz galiba.Çünkü saçlarımı kestirmiştim ve bir güneş gözlügü takmıstım.Evet güneş yoktu ama maksat hava olsun :D Emre etrafına bakınırken Tanıyamadın mı? Diye bağırdım.Rüya Emre ile kavga etmisti ve onu hic sevmiyordu.Yüzüne bile bakmadı.Caner,Mert,Anıl yoktu.Emre bana bir baktı.
-Oha lan çok değişmişsin.
-Tabi olum değişiklik iyidir.
-Hoş geldin.Çok mutlu oldum.
-Hoş bulduk.Bende ya.Hani Mert,Caner ve Anıl yok.-Çok mu istiyorsun onları iyi o zaman ben gidiyorum.Dedi.Cok kıskançtı ve ben onun bu huyunu çok seviyordum.Konuşmamıza devam ettik.
-Hayır şaşkın sadece sordum.
-Hı iyi.Yok onlar gelmedi isleri var.Benimde vardı ama senin icin geldim.
-Ay çok teşekkür ederim.Onlar umrumda değil boşver iyi oldu gelmedikleri.Siktir et.Beni engellemişlerdi bide onları bekliyom.Onlar bi daha gelirlerse ben giderim. Dedim ve içten söylememıstim bunları.Evet onca şey yaptılar ama göz yumuyorum iste.Rüya'yı unutmustum ve ona Emre ile barısmalarını söyledim.Zor oldu ama barıstılar.Konuşurken banka oturduk.Selfie çekeyim dedim.Çok güzel bir hatıra olacaktı.Bankta oturuyordum.Emre ile Rüya konuşurken dalmışım.Birisi gözümü kapattı.Ben kimim? Diye sordu.Küçükken hep böyle şakalar yapardık.Ama bu kimdi? Mert diyecektim ki "onu seviyor" diye anlarlar diye söylemedim.Sadece sustum.Benim düşüncem Caner,Anıl ve Mert'in işi yoktu bence oyun oynuyorlardı bizimle.Ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUT BIRAKMA
Short StoryBen Esra.14 yaşındayım ve kitap okumayı,bu tür şeyler yazmayı seven bir kişiyim.Genellikle macera ve korku türünde kitaplar okurum bu olay 16 yaşındaki Eylül adında bir komşumun başından geçiyor.Umarım beğenirsiniz.