-Aferim sana.
-Ne sandın kızım.
-Ee tamam çok yoruldum ben.Yatcam biraz.
-yaa yatma be.Canon olsada fotograf cekinsek.
-O kolay be.Bi cocuk Büsra Esra'dan bizi fotograf cekmeye cagırmıstı.Hakan hani hatırladın mı?Hem Anıl'ında var.Kayak merkezinde çekiniriz.
-Aa dogru.Dedi Rüya.O anda halam gelmisti.Geç oldugu icin yemek yapmak zorumuza gitmisti.Halamda yorulmus zaten Pizza soyledim ben.Pizza Pizza yakında oldugu icin 15 dakikada geldi.Yedik,costuk,eglendik falan derken saat 20:15 olmustu.Rüya'nın elinde bir telefon,benim elimde bir telefon.Teknoloji gelişti abi. :D Zamanımızı öyle geçirdik.Zaten gündüz uyuyacaktım ama Rüya sağolsun uyutmadı.O yüzden çok uykum vardı.Uyumak icin odaya gittim.Aklımda her zamanki gibi Mert vardı.Keske hep burda yaşasaydım.Çok az zamanımız kalmıstı.Ama biz biraz daha kalmayı düsünüyorduk.Bunları düsünürken uyumuşum.Her zaman oldugu gibi.Bir seyler düşünürken uyurum.Bugun temizlik günüydü.Temizlik malzemeleri bitmisti.Ben almak icin markete gitmistim.Rüya'da elektrikli süpürge ile yerleri süpürmüs.Gelince bende sildim.Zaten ev o kadar da büyük degildi.Apartmanda oldugu icin ve tek kisi oldugu icin.Halam bir kac misafir cagırdı eve.Altın günü gibi bir sey.Onların icinde Mert'in arkadaşı Ahmet'inde annesi vardı.Halam onlar gelmeden bir seyler yapalim dedi.Ben cok güzel pasta yapıyordum.Pasta yapacagımı soyledim ve Rüya ile yapmaya başladık.Sonra halam börek ve her kadınların toplandıgı gunde yapıldıgı sey olan Kısırdan yapmıs.Kapı calmıstı ve ben kapıyı acmak icin kapıya yoneldim.Bir kadın gelmis ama beni tanımadıgından:-Aa sen kimsin kızım.Zeynep nerde?Yanlıs yere mi geldim ben.
-Yok teyze ben onun yigeniyim.Gel gel dogru yer.
-He tamam kızım.Dedi.İceri gecti.Halamda kadının yanına gitti.Yaptıgımız ikramları tabaklara koyduk.Çay falan filan.Art ardına kadınlar gelmeye baslamıstı.Rüya ile iceri gectik.Hosgeldiniz dedik.Aslında hic huyum degildir.Bir misafir geldiginde odama kaçarım.Ama suan kendi evimde degilim.Kadınların biri:-Zeynep yigenin senin boyunu gecmis masallah.simdi sevdigi falan da vardır.
-Yok be teyze ne sevgilisi isim olmaz öyle seylerle meslek sahibi olana kadar olmaz.Dedim.Rüya:-Hee aynen aynen uslu çocuk bu çok uslu hemde.Diye cevap verdi.Gözlüklü teyze:
-Zeynep bu da mı senin yigen.
Halam:
-Yok o arkadaşı.
-Hee iyiymis.Okuyun cocugum okuyun.Bu devir de zor artık.Diye diye felsefe yapmışlardı.Her biri ayrı dilden konusuyorlar.Nazar falan degecek. :D Bir an once şu ikramları getirelim artık dedim halama.O da tamam dedi.Rüya ile mutfaga gittik.Rüya:-Amma felsefe yaptılar he.
-Aynen ha.
-Sende az degilsin pis.
-Yürü be napalım.
-Hadi hadi götürelim sunları.Saat 5 daha.Simdi kalkarlar.Dedi Rüya.Götürdük yediler,ictiler.Biraz dedikodu yapıp gittiler.Bizde ortalıgı topladık.Televizyon izledik.Facebookta ve Whatsappta takıldık biraz.Mertle konustum.-Askım napıyorsun.
-İyi valla dedikodu yapıyodum.
-Dedikodu mu?
-Aynen kadınlar gelmisti bize.
-Hee iyi bari çocugumu yigenimi ayarlıyım falan demediler dimi?
-Valla bi kadın vardı oğlu ile evlendirmeyi düsünüyor.Yaza doğruda düğün.Saçmalama.Ne cocugu ne yigeni.
-Ne biliyim be.Ee ne hazırladın?
-Pasta yaptım süperdi.
-Tamam o zaman desene zehirlendiler.
-Yaa deme oyle.
-Tamam tamam yarın alcam seni hazır ol.Pastandan yap yarına.
-Aman zehirlenirsin falan.Dedim.Baya konusmustuk.Sarjım %78 den %20 olmus.Aksam yemeginde yaptıklarımızdan yemistik.Çok güzel olmustu.Yarın icin biraz daha bir seyler yaptık.Melis'i aramıstım.Biraz bugun olanlardan birazda yarın olacaklardan konustuk.Rüya ile odaya gittik ve Azap açtık.En sevdigimiz sarkısını.Baya eglendık aslında.Burada kaldıgımız her gün eglenceli geciyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUT BIRAKMA
Short StoryBen Esra.14 yaşındayım ve kitap okumayı,bu tür şeyler yazmayı seven bir kişiyim.Genellikle macera ve korku türünde kitaplar okurum bu olay 16 yaşındaki Eylül adında bir komşumun başından geçiyor.Umarım beğenirsiniz.