63.rész

553 39 0
                                    

-Nos, Jungkook..Hova szeretnél menni délután?-Kérdeztem tőle mosolyogva, ám ő csak zavartan pillantott rám.

-Nem különösebben..Gondolkodtam rajta.-Rázta meg fejét, mire egy sóhaj kíséretében abba hagytam a pakolást az asztalon.

-Nézd Jungkook..Nem foglak megenni, nem foglak bántani és nem fogok veled kiabálni. Viselkedj úgy velem mintha csak Taehyung lennék, vagy nem is tudom. Nem kell tőlem tartanod, oké?-Mosolyogtam rá, mire bátortalanul ugyan, de viszonozta a gesztusom és végül egy teli fogsoros mosollyal bólintott egy nagyot.-Szuper. Akkor délután elviszlek valahova, tudok egy jó helyet.-Kaptam fel egy dzsekit, majd vállon veregettem és kifelé vettem az irányt.

°°°°

-Mehetünk?-Állt elém meglepetésemre Jungkook, mire csak mosolyogva bólintottam egyet.

-Igen, csak elköszönök Tae-tól és mehetünk is.

-Okés.-Bólintott, én pedig az öltöző felé vettem az irányt.

-Tae..Elmentem.

-Okés. Érezd jól magad, és majd számolj be!-Kacsintott rám, mire csak felmutattam a hüvelykujjam és már az öltözőben sem voltam.-Rendben, mehetünk.-Szóltam Jungkook-nak, és már neki is indultunk.

Félórával később már a kedvenc kávézómban voltunk, és mindenféle témáról beszélgettünk.

-Szóval..Mióta is vagy modell pontosan?-Jungkook nyelve egészen megeredt, aminek felettébb örültem.

-Nagyjából hat éve.-Válaszoltam.

-Azta..Az viszonylag sok.

-Igen.-Bólogattam.-És te hogyan érzed magad itt nálunk? Mármint a cégnél.

-Igazából jól. Kedvesek az alkalmazottak, és egészen jó a légkör is. Bevallom az elején kicsit izgultam és féltem, bár mostmár semmi gondom nincsen.-Mosolyodott el.

-Ennek örülök.-Viszonoztam ajakgörbületét.-Gyere, menjünk sétálni!-Néztem rá, hiszen már egyikőnk pohárban sem volt semmi.

°°°°

-Várj, várj! Szóval azt mondod, hogy az a seb csak azért került oda, mert össze vesztetek a gépen?-Néztem mosolygós lényére.

-Igen. Tudom, hogy kissé butaság, de így igaz.-Nevetett jóízűen.

-Ez aranyos. Nekem nincsen maradandó sebem.-Gondolkodtam el.-Dee..Menő. Jól áll neked.-Mosolyogtam rá, majd tovább sétáltam, viszont Jungkook nem jött utánam.-Gyere már!-Fogtam meg kezét nevetve, majd magam után kezdtem húzni meglepődött lényét.

Instagram || Jikook/Kookmin [befejezett]Where stories live. Discover now