Jungkook szemszöge:
-Arra gondoltam, hogy ma elmehetnénk valahova.-Ültem le Mochim mellé, aki mosolyogva bólintott egyet, és rám emelte gyönyörű szemeit.
-Hova szeretnél menni?-Kérdezte.
-Meglepetés.-Pusziltam ajkára, mire csak durcásan nézett rám. Elnevettem magam aranyosságán, majd ölembe húztam és átöleltem derekát. Kezeit nyakam köré fonta, majd közel hajolt hozzám, hogy meg tudjon csókolni. Lehunyt szemekkel tapasztottam össze ajkaink, majd pólója alá nyúlva simogattam derekán a puha bőrt. Belemosolygott a csókba, majd nyelvével táncba hívta az enyémet, ezzel egy francia csókot kezdeményezve.
-Menjünk! Már kíváncsi vagyok.-Suttogta, mire egy utolsó puszit nyomtam duzzadt ajkaira és végül engedtem, hogy le szálljon az ölemből.
°°°°
-Kisállat bolt?-Húzta fel szemöldökét Jimin, majd hirtelen lett izgatott.-Várj! Most..?
-Akartál egy cicát. Kapsz egy cicát.-Rántottam meg vállam mintha nem lenne nagy dolog, bár a mosolyom nem tudtam elrejteni amit a kis Mochim okozott. Szorosan ölelte át derekam, majd ellepett puszikkal és végül kézen fogva húzott be a boltba.
-Jó napot! Miben segíthetek?-Mosolygott ránk a nagyjából korunkban lévő lány, mire Jimin már hadarni is kezdte, hogy neki bizony egy cica kell. A lány végig kísért minket a sorokon, végül otthagyott minket, hogy válasszunk.
Mochi természetesen az összeset vitte volna haza, de végül csak sikerült egyet választani. Egy szürke, nem rég született cica mellett döntött, ami már bőven tudott egyedül is enni.
A lánynál megvettünk minden szükséges dolgot ami kell majd a macskának, végül hazafelé vettük az irányt. Jimin egyből kipakolt mindent, enni adott neki, inni, bekészítette a kis helyét, elhelyzte a játékait, végül hozzám bújva nézte az alvó lényét.
-Köszönöm Gguk.-Hajolt ajkaimra egy rövid csók erejéig, majd fejét ölembe hajtotta, és így nézte a kiscicát. Mosolyogva simogattam puha haját, végül mi is elaludtunk.
DU LIEST GERADE
Instagram || Jikook/Kookmin [befejezett]
FanfictionJimin (25) éli a híres celebek életét modellként. Szinte mindene meg van, bár ezzel soha nem vágott fel, sőt..Igazán helyes férfi, személyisége is páratlan. Könnyen barátkozik, kedves természet, magabiztos, de nagyon érzékeny lelkű, így nem meglepő...