116.rész

466 18 0
                                    

Jimin szemszöge:

-Gguk, légyszíves segíts!-Kértem a mellettem ülőt, mire elvette tőlem a befőttes üveget, és kinyitotta azt.

-Tessék.-Nyújtotta felém.

-Köszi. Még vizes a kezem.-Mutattam fel őket mosolyogva, mire megfogta azokat, majd mosolyogva elengedte őket.

-Elhiszem.

-Yaaa! Te nem hiszed el, hogy kibírok bontani egy üveget?-Álltam meg előtte durcásan, mire elnevette magát majd kezei közé vette az arcomat, minek következtében kissé csücsörítettem. Enyhén zavarba jöttem, amiért ezt csinálta és amiért alig volt köztünk pár centi, de reméltem, hogy nem fogja észre venni.

-Tudom, hogy kibírod bontani.-Rázta meg a fejem gyengén, majd egy puszit nyomott homlokomra. Látszólag ő is meglepődött hirtelen tettén, hiszen elnyílt ajkakkal nézett rám, majd keze lazulását véltem felfedezni.-Ne haragudj..-Suttogta maga elé, majd igyekezett a pultról leszállni, csak hogy combjaira helyezeztem pici pracliaim, ezzel még közelebb kerülve hozzá.

-Mit gondolsz hova mész? Az étel mindjárt tálalva.-Mosolyogtam rá, majd egy apró puszit nyomtam orrára.-Gyere enni!-Ragadtam meg kezét nevetve, majd az étkező asztalhoz vezettem, hogy végre neki kezdjünk a lakomának. Szerencsére az én puszim miatt már nem érzete magát annyira zavarban, de még így is vörös volt a pofija, amin csak magamban mosolyogtam egy jót. Mégis mi baja van ennek az ennivaló fiúnak?

Instagram || Jikook/Kookmin [befejezett]Where stories live. Discover now