Teszlek Süveg

27 3 0
                                    

Nem lehetett sokat látni, mivel már este volt, de a Roxfort fényes ablakait még, így is lehetett látni. Lenyügöző volt a látvány.

  Mikor beértünk az ajtón, egy lépcsőn mentünk fel, ott a másodikosok, meg az idősebbek elmentek a nagy terembe, csak mi elsősők maradtunk a nagy ajtó előtt. Miközben várakoztunk a közben McGalagony Professzor elmondta a tudni valókat. Mikor elment megnézni, hogy bemehetünk-e a teremben Draco oda ment Harryhez és valamit mondott neki, bár nem hallottam, mivel én elég hátul voltam. De szerencsére nem fajult el a dolog, mert McGalagony Professzor éppen vissza jött és bevezetett minket a nagy terembe. Hermione mesélt egy pár dolgot a nagy teremről, miközben beséltáltunk, őszintén mondva nem nagyon figyeltem rá, mivel sokkal jobban érdekelt a tanári kar meg a sok házban lévő különböző gyerek, igen egyik sem volt hasonló mindegyik kicsit különböző volt. Mikor odaértünk a Teszlek Süveghez, nagyon izgultam, de ez nem látszott rajtam. Elöszőr Hermionét hívták ki, ő a Griffendélbe került. Aztán jött Draco, Mcgalagony még szinte rá se tette a Teszlek süveget a fejére, amikor már mondta : Mardekár!
Nagyon féltem, mert nem akartam a Mardekárba kerülni. Draco után Susan Bones jött, a vonaton már össze futottunk, szóval ismertem már. Ő a Hugrabugba került. Aztán jött Ron, meg Harry, meg még utána egy pár ember, aztán kimondták a nevemet...
Leültem a székre, és elkezdte mondani a Süveg.:
- Ó, hát nem csak egy Dumbledore ? Talán igazi Dumbledore ez a lány?! Már rég volt, hogy apukád ide járt a suliba - hirtelen csend lett a teremben - Hova is tegyelek leányzó ? A családodból sokan a Griffendélbe került, te is elég bátor vagy hozzá, - itt egy kicsit megnyugodtam, hogy már nincs sok aggódni valóm és majd leülhetek a Griffendélesek közé - rendben hát akkor legyen a .... (itt egy kis szünetet tartott, hogy tudjon gondolkozni) Hugrabug!- mondta határozottan
Hirtelen mindenki rám nézett, de kivétel nékül, még a tanárok is engem néztek, na hátha eddig nem voltam megrémülve, akkor ez sem segített túl sokat. Egy pillanat múlva a Hugrabugosok éljenezve fogattak engem. Őszintén? Nem erre számítottam, de elégedett vagyok, mivel szerintem nem rossz hely a Hugrabug.

Talán Szeretlek || On holdDonde viven las historias. Descúbrelo ahora