Chapter 12

842 21 2
                                    

Vera p.o.v

Het is echt super mooi hier! Zo met al die sneeuw en al die lichtjes. Zei ik. Niall sloeg een arm om heup en trok me zachtjes naar zich toe. Ik gaf hem een knuffel en we liepen naar de rest toe.

We gingen met z'n alle in het reuzenrad.

Ik zat in een karretje met Niall, natuurlijk. Jinke en Zayn, Danique en Liam en natuurlijk Harry en Moska.

Toen Niall en ik boven even stil in het karretje zaten keek hij me aan, en zoende we net zo lang totdat we weer beneden waren. Maar halverwege hoorde we Moska iets roepen maar dat negeerde we maar.

Toen we samen beneden stonden te wachten op de rest waren jinke en Zayn de 2e die uit het karretje stapte, jinke der wangen waren helemaal rood van het blozen, ja ik weet wel wat die samen in het karretje hadden zitten doen. Moska en Harry stapte uit en Moska vloog hem om de hals en zoende hem.. Hadden we iets gemist?

Ze liepen weer naar ons toe, hand in hand. Ik vraag Moska er later er nog wel iets over.

Iedereen was weer beneden en we gingen een kop warme chocomel halen in het restaurant. Ik pakte me kopje aan en ging voor het raam staan om naar buiten te kijken. Het sneeuwde.

'Mooi he' zei Niall tegen me en kwam naast me staan.

Ik knikte en leunde tegen hem aan en legde me hoofd op z'n schouder en we bleven zo staan totdat er opeens een sneeuwbal tegen het raam werd gegooid die uit m'n gedachte haalde. Het was de rest, ze stonden ons gewoon vanaf daar uit te lachen! Tsjaa het zag er vast ook grappig uit. 'Zullen we ook weer naar buiten gaan babe'

Ik knikte en pakte zijn mok uit z'n handen om weg te brengen.

Ik liep naar de bar en zette de mokken erop en liep richting de deur, en liep achter Niall aan naar buiten.

Toen we weer eenmaal thuis op de bank zaten en naar de tv zaten te kijken werd er op de deur geklopt.

Iedereen had zo'n blik van 'whut?'

Louis liep naar de deur en kwam terug met een envelop in z'n handen met m'n naam erop.

Ik maakte hem open en begon te lezen, langzaam begonnen de tranen achter me oogkassen te branden.

Het was een dreigbrief

Een leuk schoolreisje...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu