'Ik zit zooo vol' zei Jinke terwijl ze onderuit gezakt ging zitten.
'Ja! Het maar het was ook zo lekker!' Zei Moska die ondertussen ook wat onderuit gezakten ging zitten.
'Mag ik even u aandacht' zei 1 van de docenten.
'We hebben natuurlijk allemaal getoost op Vera, Jinke en Moska boor hun ongelofelijke helden daad.'
'Dus zouden deze 3 lieve meiden even naar voren komen.'
We stonden op en liepen met z'n 3e naar voren en gingen naast elkaar staan.
'We willen jullie graag belonen voor wat jullie hebben gedaan voor ons.'
We kregen alle 3 een bos bloemen voordat de saaie speech weer verder ging.
'We bieden jullie ook een reis voor 6 personen aan dus jullie kunnen allemaal 1 persoon meenemen naar een plaats naar keuze! O en voor ik het vergeet... '
Opeens komen er allemaal brandweer mannen naar binnen gestormt.
WAAR ZIJN VERA JINKE EN MOSKA?! Schreeuwde er 1.
We keken elkaar even angstig aan en staken toen ons hand op.
'Jullie 3 en de hele klas hebben wel een feestje verdiend. En geen zorgen alles is geregeld ook overige vrienden van hier zijn uitgenodigd.' Ging de docent verder.
Nu kwamen er nog 5 brandweer mannen binnen en we werden alle 3 door 2 opgetild en zaten nu op hun nek. Wacht eens... Ik herken dit parfum en zeker die schoenen.
Ik trok z'n helm af en keek in het lachende gezicht van Niall.
'Jij!' Gilde ik lachend en gaf hem een dikke zoen. Iedereen sprong op en gingen achter ons aan mee naar buiten. We werden allemaal vervoert met de brandweerwagen naar de partyplek.
Het was een hele mooie avond. Je kon allemaal mooie sterren zien. Voordat ik het wist waren we er al. Het was bij een hotel. Ik werd weer door Niall opgetild en naar binnen gedragen waar we alle muziek al konden horen!
Tot grote ergenis van james...
Het feest was aan de achterkant van het hotel was een heel mooi groot zwembad, een dj en een tafel met drank en eten, en er hingen hele mooie versieringen zoals lampjes een discobal en lampionnen. Er waren ook hele mooie rust plekjes enzo met mooie grote kussens en dat soort dingen.
Voordat we mochten beginnen met feesten moest ik nog iets kwijt.
Ik liep naar het podium en pakte de microfoon.
'Lieve klasgenoten, en vrienden. Ik vind het echt super wat jullie hebben gedaan voor ons! Ik hou van jullie! En nu PARTYTIMEEEE' en stak me drankje in de lucht.
Dit word sowieso een avond om nooit te vergeten
_______________________
Als ik nog 10 fans erbij heb ga ik me nieuwe verhaal publiceren!
Ik verklap alwel de titel!
love camp
JE LEEST
Een leuk schoolreisje...
Teen FictionGoed ik ga dus met m'n hele klas voor een maand naar Londen voor school omdat dat goed zou zijn voor ons Engels... Ik zie er vreselijk tegenop maar misschien valt het toch wel mee