Capitolul 14

16 4 9
                                    

-Nu pot sa te refuz. Ai binecuvantarea mea.

~Peste cateva ore~

Inca nu imi vine sa cred, voi gazdui spiritul lui Cronos. Acun sunt in fata raului Styx si ma pregatesc sa intru in el. M-am gandit si cel mai potrivit punct vulnerabil este dupa ureche. Cand intru in el simt cum tot corpul imi ia foc. Si ii vad pe, Hermes, Thalia, Annabeth, mama si Grover.
Grover imi intinde mana, o apuc si reusesc sa ies din rau.
~𝑐𝑢 10 𝑚𝑖𝑚𝑢𝑡𝑒 𝑖𝑛𝑎𝑖𝑛𝑡𝑒 𝑠𝑎 𝑖𝑙 𝑔𝑎𝑧𝑑𝑢𝑖𝑎𝑠𝑐𝑎 𝑝𝑒 𝐶𝑟𝑜𝑛𝑜𝑠~

Din pacate va trebui sa il gazduiesc pe Cronos..acum, dupa ce m-am mai gandit nu mai vreau sa il gazduiesc insa nu am ce face...daca nu il gazduiesc o intreaga armata ma va ataca si cu siguranta nu voi invinge.
-Luke, esti gata? intreaba un monstru.
-D..da, sunt...gata.
Dupa ceremonia de gazduire nu ma simt diferit, cand vroiam sa spun ceva am observat ca sunt mut. Am incercat sa ma misc dar nu puteam. Dupa cateva secunde nu mai vad nimic.





Ma trezesc cu Annabeth plangand si Percy, Grover si Hermes uitanduse la mine.
-L-l-luke? se balbaie Annabeth
-Da?
-Esti...esti in viata!
-Pentru scurt timp.

Apoi vad negru.
Si ma aflu in lumea subterana.

~𝑠𝑓𝑎𝑟𝑠𝑖𝑡~
𝑉𝑎 𝑟𝑜𝑔 𝑠𝑝𝑢𝑛𝑒𝑡𝑖𝑚𝑖 𝑖𝑛 𝑐𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡𝑎𝑟𝑖 𝑠𝑎𝑢 𝑖𝑛 𝑝𝑟𝑖𝑣𝑎𝑡 𝑑𝑎𝑐𝑎 𝑎𝑣𝑒𝑡𝑖 𝑜 𝑖𝑑𝑒𝑒 𝑛𝑜𝑢𝑎 𝑑𝑒 𝑠𝑢𝑏𝑖𝑒𝑐𝑡 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑎 𝑚𝑎 𝑎𝑝𝑢𝑐𝑎 𝑑𝑒 𝑜 𝑎𝑙𝑡𝑎 𝑐𝑎𝑟𝑡𝑒, 𝑠𝑎𝑢 𝑝𝑜𝑎𝑡𝑒...𝑣𝑜𝑖 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑣𝑜𝑙𝑢𝑚𝑢𝑙 2 .

Luke Chastellan, Povestea Unui SemizeuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum