üç.

174 25 4
                                    

keyifli okumalar, vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <33

Telefonuna muhtemelen son kez bakmıştı. Çünkü Min Yoongi ona yeni bir telefon verdi. Böylece insanlar onun gizli görevinden veya değiştirilmesinden şüphelenmezlerdi, her ne deniliyorsa işte. Kişilerin adını mesajlarında gördü ve çoğu da kendisine soru sorulan mesajlardandı.

jendeukkiesseu

jisoo neredesin?

düğün şimdi başlamak üzere!

jisoo, yoksa düğünü mü kaçırdın?

sana inanamıyorum

jisoo, aramalarıma cevap ver!

Gözünden bir yaş sızmıştı, dün geceden beri bıraktığı gözyaşıydı. Cevap vermemeye karar verdi ve telefonunu son kez bakarak kapattı. "Sadece bir süreliğine, yakında bitecek." dedi kendi kendine sakinleşmek için. Ayağa kalkıp aynanın yanına gitmeden önce çantasının içindeki kumaşını toplamaya devam etti. Patlamalarını tuttu ve kendisini daha çok Ji Yoon'a benzetmek için kaldırdı.

Adamın ona bakarken kapının yanında durduğunu fark edene kadar çok uzun zamandır aynada kendine bakıyordu. "Kâkül olmadan daha çok Ji Yoon'a benziyorsun." dedi. Boşlukta olduğunu fark ettiğinde gözlerini kırpıştırdı.

"Bitirdin mi?" diye daha fazla zaman kaybetmemeye çalışarak sormuştu. "Evet, işim bitti ve arabamı hazırladım. Gidelim." dedikten sonra çantalarını yanına aldı ve ona şaşkınlıkla valizini de aldı. "Sorun değil Yoongi. Onu tek başıma taşıyabilirim." dedi. "Senin yanında ben-"

Gözlerinin içine baktı ve sonraki kelimeleri bekledi. "Sen ne?" diye merakla sormuştu. "Ben bir erkeğim." Ona cevap vermesini beklemeden uzaklaştı. Diğer tarafta tuhaf bir şekilde ona bakıyordu. O adamda bir terslik var sanki, diye düşündü bir süre. Bu arada, o zaman göz açıp kapayıncaya kadar ısınıyor ama acı. Telefonunu içeri koyduktan sonra çantasını da getirerek kapıdan içeri girdi. "İşte bu Kim Jisoo, yoksa kendime şimdi Ji Yoon mu demeli miyim?" dedi, takımın kapısını kapatmadan önce kendi kendine.

Arabanın içinde tuhaf bir sessizlik oldu. Sadece radyonun sesi duyulabiliyordu ama derinlerde Yoongi'nin tüm yolculuk için fazla konuşmamasına sevindi.

Eve varır varmaz Yoongi aniden bir şey sormak için ağzını açtı. "Sana verdiğim yeni telefonu kullanıyor musun?" diye meraklı bir şekilde sormuştu, onun emrine itaat ettiğinden emin olmak için. Pencerenin dışına bakmak için başını çevirdi, "Evet… Merak etme, ne yaptığımı biliyorum." Soğuk ses tonunu duyunca şaşırmış gibi görünüyor ama onu kaydırarak bırakmıştı.

"İyi." Arabadan indi ve o da aynısını yapıyor. Kapı tarafında ebeveynleri tarafından karşılandılar. "Aman Ji Yoon-ah. Nasıl hissediyorsun? Senin için endişelendim çünkü annen bana hasta olduğunu söyledi, bu yüzden dün gece resepsiyonda değildin." dedi kızın sözde kayinvalidesi.

"Ben iyiyim Bayan Min. Ayrıca dün gece Yoongi benimle ilgilendi. Çok dinlendim." dedi Jisoo, ikisi de yalan olduğunu bilseler bile tereddüt etmeden konuşmuşlardı. Yoongi, isminden bahsetmişken ona baktı ve ebeveyninin önünde iyi görünmesini sağlamak harika bir hareketti.

Böylece birlikte oynamışlardı. "Evet anneciğim. Ona iyi baktım ve hatta ilacını da içti, bu yüzden endişelenmene gerek yok." dedi elini beline dolaşırken. Bayan Min elini birbirine dolaştırırken, "Bunu duyduğuma sevindim." dedi.

"Beklediğimizden daha erken geldiniz." dedi Bay Min. Yoongi, "Ji Yoon, biz taşınmadan önce işlerini halletmesi gerektiğinden, bu yüzden erken kontrol ediyoruz, " diyerek özür dilemişti.

"Ah, anlıyorum." Bay Min başını salladı. "İçeri gelin, birlikte biraz çay içelim." dedi Bayan Min, yolu asfaltlarken.

Yoongi onu kucakladı ve, "Artık ellerini bırakabilirsin." diye fısıldadı kadının kulağına. "Sadece nazik davranıyordum, bu yüzden en azından lütfen bunu takdir et." dedi. Gözlerini ona çevirdi ama sonra elini umursamamaya bile karar verdi.
Oturma odasına girdiklerinde, Yoongi nihayet koltuğuna oturmak üzereyken Jisoo'yu kucağından indirdi ve aniden şöyle konuştu: "Bay ve Bayan Min, üzgünüm ama bana dinlenmem için izin verir misiniz? Çünkü buna gerçekten ihtiyacım var." dedikten sonra özür diledi.

"Elbette, sana odayı göstermek için hizmetçiyi çağıracağım-" Sonra Yoongi ayağa kalkıp konuşmalarını sona erdirdi. "Bekle, tamam anne bizim odayı ona göstereceğim." dedi.

Yoongi ebeveynine kaba davranmamaya çalışarak, "Bize izin verir misiniz?" dedi. "Tabii, eminim Ji Yoon'un biraz daha dinlenmeye ihtiyacı var." dedi Bay Min.

Yoongi ciddi ifadesini yüzünde tuttu ve bileğini tutarak odasına götürdü. Odaya girer girmez onu kilitledi ve yüzünü ona dönerek, "Neden ebeveynimden bu şekilde
kaçmaya çalışıyorsun?"

"Sadece dinlenmeye çalışıyordum." dedi ama gözleri başka bir şey söyledi. Anladı ama umursamamayı seçmişti. "Sadece zavallı bir yalancı değil, aynı zamanda acımasızsın." dedi. "Senin hakkında bilmediğim başka ne var, Kim Jisoo?"

"Her şey. Benim hakkımda hiçbir şeyi bilmiyorsun. Yani, sadece ne istersen söyle. Zaten asla benim fikrimi sormayacaksın." dedi gözleri dolarken, neredeyse ağlayacağını hissetmişti.

Suç.

Gözlerine baktığında hissettiği buydu. Yoongi, "Ji Yoon'un geri dönmesini beklerken işinizi kolaylaştırmaya çalışıyorum, eğer böyle herkesten kaçınırsanız, Ji Yoon konuşkan olduğu için şüphelenir." demişti Yoongi.

Ama ben Ji Yoon değilim. Duygularını bir araya getirmeye çalışırken içeride ağladı, çünkü yapmazsa gözyaşı dökecekti. "Ya asla geri dönmezse? Sonsuza kadar onun olarak kalacak mıyım?"

Yumruğunu sıktı. "Eve gelecek. Bana kızdığını biliyorum."

"Neden kaçtığını bile biliyor musun?" diye sordu. Onu sinirlendirmeye çalışıyormuş gibi hissetmişti. "Öyleyse, kirli küçük sırrını açıklamamı mı istiyorsun? Sadece aile imajını korumak için onun ikizi gibi davranmamı mı istiyorsun?"

Aşağı baktı, "Baban utanacak ve sonsuza kadar hastanede sıkışıp kalacak, özellikle de çok masum olmayan kızları en fazla etkilenen aileye dolandırıcılık yapıyor." Sözlerini geri çevirmişti.

Sözlerini kaybetti, ne kadar korkunç olabileceğini bile hayal edemedi.

"Kim Jisoo'ya küçük bir hatırlatma; sen şimdilik yoksun bile."

replacement ℘ yoonsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin