• Final

1.5K 94 152
                                    

Sakura, çantasını sırtına taktıktan sonra arkadaşı İno ile konuşarak okuldan çıktı. İçinde bir merak vardı Sasuke'ye dair, bugün bir haller vardı çocuğun üstünde.

Nasılsa evin önünde bekliyor olacak diye düşündü. O esnada bir mesaj geldi telefonuna,

Sasuke:

Hadi geliyor musun

Sakura:

Yoldayım şimdi çıktım

Sasuke:

Tamam

-

Bu kısa mesajlaşmadan sonra telefonu kapatıp tekrar cebine koydu. İno ile sokağın başına kadar yürüdükten sonra İno ile ayrıldılar ve Sakura tek başına evin yolunu tuttu.

Kaldırımın başından döndü ve kaldırımda yürümeye devam etti. Evin önüne geldiğinde demir bahçe kapısını açıp içeri girdi. Ortalıkta Sasuke'yi göremiyordu. Belki annem görüp içeri almıştır diye düşünerek zile bastı.

Aslında Sasuke'nin bu küçük sürprizinin doğum günü hakkında olduğunu düşünüyordu. Yarın doğum günüydü, muhtemelen onun için bir şey yaptı diye düşünüyordu. Fakat yine de ne yaptığını merak ediyordu.

Zile basalı dakikalar olmasına rağmen açan olmamıştı. Annesi de Sasuke de evde değil miydi? Bir kere daha zile basmıştı ki arka bahçeden annesinin çığlığı geldi, "Bitkilerim, çiçeklerim! İmdat!"

Sakura bir koşu bahçenin arkasına koştu.

Bir... panda? Evlerinin arka bahçesinde?

"Sakura!" ardından pandanın pembe tasmasından tutup onu zaptetmeye çalışan sevgilisi.

"Sasuke?" anlamsız anlamsız bir pandaya, bir çocuğa, bir de annesine bakıyordu, "Tanrı aşkına, neler oluyor burada?"

"Sakura!" diye haykırdı korkudan ağaca çıkmış olan annesi, "Baban haklıymış, bu çocuktan düzgün bir şey çıkmazmış! Tutmuş ne getirmiş bahçeye!"

Sasuke ise hala annesinin çiçeklerini yemeye çalışan pandayı engellemeye çalışıyordu, "Oğlum yedin bitirdin koca bahçeyi!" pembe kalpli tasmasından tutup çekti, "Utanmasan kolumu da yiyeceksin," dediği sırada panda bu kez kendisini tutan kolunu ağzına aldı, "Lan, kolum!"

"Sasuke, ne oluyor burada?" Sakura şaşkın şaşkın olayları takip ediyordu yalnızca, "Neden bahçemde bir panda var, söyler misin?"

"Şey ya," dedi Sasuke bozuntuya vermemeye çalışarak, "Doğum günün kutlu olsun," zar zor pandanın üstüne atlayıp eğilmesini sağladı. Böylece pandanın kafasına yapıştırmış olduğu pankart gözüktü. Üstünde 'İyi ki doğdun Sakura' yazıyordu pankartın.

"Evcil bir pandam olsun isterdim demiştin, hatırladın mı?" dedi gülümseyip, "Al, evcilleştirip getirdim."
Panda aniden dikleşip onu üstünden attı.


"Sakura, çabuk çıkar şu iki ayıyı bahçeden!" dedi annesi ağaca daha sıkı asılırken.

"İki?" dedi Sasuke, "Ayıp oluyor ama, bende artık aileden sayılırım."

"Defol be, manyak!"

Sakura yavaş yavaş jeton düştüğü zaman kendine geldi, "Sasuke, ne yaptığının farkında mısın sen!? Nereden buldun bu hayvanı?"

feel it ¦ sasusaku textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin