Derin 20 yaşında sakin bi hayat yaşamaya çalışan anne ve baba özlemini en ağır şekilde yaşayan bir genç kızdı.. hayat ona gülmeyi seçmedii. . Annesi onu dogururken hayata gözlerini yummuştu. . Istenmeyen evlat olmuştu annesi ona hamileyken bir çok adamla ilişkiye girip ona daha iyi bir gelecek sağlamaya çalışan bir kadındı.. o bir çok genç kızın Nuran annesiydi. . Birikimlerini hayatını hep ona adadı. Istemedigi kadar da istiyordu derini... her gece her yatakta nefes nefese sevişip her adamla birlikte oluyordu. Bu da ona iyi geliyordu herseyi bundan ibaret sanıyordu. . Hayat onun için seksten ibaretti.. Derinin babası olucak o en adi orospu cocugu ise yine bir gece clubunde günlük eğlenmeye gelmiş bir adamdı sadece o gece prezervatif kullanmamışlardı. Ve Nuran içinde oluşmakta olan kız çocuğundan bir süre habersiz yaşadı.. aldırmayı düşündü istemiyorum dedi ama dedigim gibi çoktan ona yatırım yapmaya başlamıştı hayatta ona dair birsey kalmasını istiyordu.. Bu hayat bu şekilde gitti Nuran annenin ölümünden sonra derini çocuk Esirgeme Kurumu aldı ve büyümeye başladı 20 yaşına kadar herkes ona anne oldu..
MERHABA DÜNYA
Merhaba ben Derin.. Bu satırlarım sadece soyleyemediklerimden ibarettir.. başlamalıyım artık çünkü içimde biriktirire biriktirire türlü türlü hastalıklara neden olucak..
Üniversitenin ilk haftasıydıı. bir heycanla hızlı adımlar girdim Ankara Üniversitesi kapılarından sessiz sakin adımlarla yürüyüş yapıyordum sınıfımı buldum ve hafif bir gülümsemeyle içeri girdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derinin Hayatı
RandomO herkes gibi yaşarken sadece kendi gibi olanların bok çukuruna düşen dramatik bir o kadar dolu yaşayan genç bir kızın hikayesi..