een Date?

1K 65 1
                                    

pov Jessie(-> Julliette alleen ze wordt nu Jessie genoemd)

(foto van nieuwe telefoon Tara)

We zitten aan de eettafel met voor ieders neus een kommetje coco pops.

Tara hangt op Drake, die ondertussen rustig zijn coco pops op eet. Ik staar een beetje levenloos voor me uit terwijl ik al voor de 10e keer op de zelfde coco pop kauw. Ik schrik op als Rens een grote mok net koffie voor me neus neer zet. " Danku" zeg ik. "alstu" zegt hij.

hij gaat naast me zitten. "Zo wat gaan de meiden vandaag doen aangezien de jongens vandaag werken" vraagt Rens gapend. "Ik ga naar de bibliotheek om een nieuwe pas aan te vragen en dan naar de starbucks voor koffie" zeg ik. " En ik ga naar de telefoon winkel om eindelijk een iphone te kopen waar ik nu al 4 jaar voor spaar en voor met zo'n uitklapdingetje heb rondgelopen" zegt Tara. " Babe kunnen we dat niet beter samen doen ik heb liever niet dat je een slechte deal krijgt" zegt Drake bezorgd. "Ik kan wel mee de bieb is toch vlakbij" zeg ik terwijl ik een blik werp naar mijn optafelliggende iphone. Drake knikt en geeft Tara een kus op haar kruin. ze zijn echt zo lief samen.

Als we zijn aangekleed gaan we naar de stad. we gaan gelijk naar de telefoonwinkel voor Tara. Ze weet al precies wat ze wilt een witte iphone C met een leuk hoesje. Die we na een klein uurtje voor een mooie prijs weten te kopen (zie foto). Dan nemen we afscheidnvan elkaar en gaat Tara naar huis haar iphone instaleren en ik ga naar de bieb. Na even wachten heb ik een pasje en een boek uitgezocht; looking for Alaska by John Green.

Bij de starbucks is het heel druk en ik wacht netjes op mijn beurt als ik mijn Caramel Latte eindelijk heb wil ik aan een tafeltje gaan zitten als er net een andere jongen wou zitten. "Zou je het heel erg vinden om ergens anders te zitten ik heb al zo'n rotdag" zegt de jongen. "Ik zou het niet erg vinden als er ergens een plekje was" zeg ik. "Delen?" vraagt hij. Ik knik en doe mijn jas uit. Ik draag een oversised shirt waar een grote foto van Pink Floyd erop gedrukt. "fan?" vraagt de jongen terwijl hij naar mijn shirt wijst. ik knik. "Ik ook" zegt hij. Ik glimlach en pak mijn boek.

" Ik ben Jack trouwens" zegt hij. "Jul.. uhh ik bedoel Jessie" zeg ik en lees weer verder.

Terwijl ik lees kijk ik stiekem op naar Jack die op zijn mobiel iets doet. Ik kijk naar zijn zwarte warrige haar dat onder een bordeaux beenie zit weggestopt. Hij heeft prachtige bruine ogen.

"Hoe oud ben je eigenlijk?" vraagt hij. "uhhh 16 en jij?" zeg ik. "18" zegt hij dan.

"hoe je van muziek?" vraagt hij. "ja heel erg vooral wat oudere muziek zoals dat an de beatles ofzo bijvoorbeeld" zeg ik. hij glimlacht. "heb je je koffie al op?" vraagt hij terwijl hij opstaat. ik knik. "kom dan gaan we als je van muziek houdt weet ik precies waar je moet zijn" zeg hij. ik twijfel even maar ga toch mee.

na 5 minuutjes lopen komen we aan bij een musicstore. we lopen naar binnen en ik kijk mijn ogen uit allerlij verschillende platen en ook platenspelers. zo een heb ik altijd al gewild. "en wat vind je?" vraagt hij. "geweldig!! ik denk dat ik er zo eentje ga kopen" zeg ik en wijs naar een parel witte platenspeler. Ik loop naar een verkoper en leg uit dat ik die wil.

als ik heb afgerekend kan ik Jack nergens vinden. Het was ook te mooi om waar te zijn. Maar dan zie ik hem hij loopt weg ban een kassa met een tasje. "alstu" zegr hij en geeft me het tasje. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Je eerste plaat krijg je van mij" zeg hij. ik vlieg hem om de hals en bekijk de plaat het is esn van de eerste platen van de beatles echt te gek.

we lopen samen terug naar de starbucks omdat zijn fiets daar staat. we lopen langs een tatoo en piercing shop en ik blijf staat. ik heb eigenlijk altijd wel zo'n neusringetje gewild. Ik twijfel even maar wenk dan Jack en samen lopen we naar binnen. "Wat doe je?" vraagt hij. "Ik heb altijd zo'n neusringetje gewild maar het kwam er nooit van" leg ik uit. hij knikt. Samen zoeken we er een uit en Jack kijkt hoe ze dat ringetje in mijn rechterneusvleugel plaatsen, maar niet voor lang want ik zie hem wit wegtrekken en weglopen.

Eenmaal klaar betaal ik en lopen we naar buiten. Mijn neus doet heel veel zeer. Ik bekijkt het flesje schoonmaak spul dat ik hdb gekregen om de eerste 6 weken een ontsteking te verkomen.

"Weet je best raar eigenlijk dat ik je nog geen 3 uur ken maar wel al samen met je door de stad loop" zegt hij lachend. Ik grinnik. En samen lopen we terug.

Bij zijn fiets aangekomen wisselen we nummers uit en gaan terug naar huis.

sorry voor korte stukje blijf alsjeblieft lezen en vote please!!!
xxx

the badboy and the princesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu