heeeeeeeey sorry dat het zolang duurde ik had echt heeeeeeel veeeeel toetsen :/
pov Jessie
Ik word wakker door het geluid van mn wekker. Ik sta op en kleed me aan, vandaag heb ik een date met Jack dus ik moet er wel een beetje goed uit zien, denk ik bij me zelf terwijl ik mijn kastdeuren open doe. Ik pak een kort spijker broekje en een rode tanktop waar een hartje op is geborduurd, het hartje is gevuld met verschilende soorten rode lapjes stof. Ik pak mijn bruine laarsjes en doe die ook aan. Vervolgens loop ik naar de badkamer om mijn haar te doen, ik pak mijn borstel en borstel alle klitten uit mijn bruin golvende haar, ik maak een zij vlecht en doe wat mascara op. Dan pak ik mijn handtas en gooi daar mijn portemonee,oplader,oortjes,lipglos,spiegeltje,smint en mobiel in. Ik pak mn fiets en fiets naar de bloemen brug waar we afgesproken hebben, de bloemenbrug is een brug waar ooit 2 mensen elkaar ontmoet hebben die later met elkaar getrouwd zijn, toen hebben ze hun bruiloft op die brug gehouden met als thema bloemen. Overal op die brug lagen bloemen. Het paar is inmiddels aan ouderdom overleden, maar ze zijn altijd bij elkaar gebleven en nu elk jaar op hun trouwdag leggen allemaal mensen bloemen neer op de brug. Het is een best bekend afspraakpunt voor veel eerste dates.
Als ik bij de brug ben staat Jack er al met, jawel een bos bloemen, madeliefjes mijn favoriet. Ik stap van mijn fiets en zet hem bij de brug. "Hey" zegt hij en geeft me de bloemen. "Ze zijn zoooo mooi!! dankje" zeg ik en omhels hem.
We lopen hand in hand langs het water naar La France het restaurant waar we gaan eten.
Hij besteld stokbrood en escargots en ik een salade met frietjes. Als Jack zijn eten krijgt komt hij er pas achter wat escargots zijn, slakken. Hij probeert er twee en is dan al klaar. Hij jat wat frietjes en eet zijn stokbrood. En ook ik zit nar het toetjes helemaal vol.
Na het eten brengt hij me thuis, we staan voor mijn deur. Hij leunt iets naar voren, ik kijk naar zijn lippen, zijn ogen gaan langzaam dicht, ik beweeg mijn hoofd iets naar links terwijl ook mijn ogen langzaam sluiten en dan raken zijn lippen eindelijk de mijne. of het ligt aan mij of er was zeker weten vuurwerk. Ik ben zo verliefd op hem.
Na de fantastische eerste kus ga ik naar binnen, iedereen kijkt film. Ik ga naast ze op de bank zitten en neem wat popcorn. Dan pas merkt Drake op dat ik terug ben en Tara vraagt meteen honderd uit.
Als ik alle vragen heb beantwoord kan ik gaan slapen en heerlijk dromen over Jack zijn zachte lippen en zijn lieve en zachte stem.
JE LEEST
the badboy and the princes
RomanceJuliette is de dochter van Hendrick en Anna-Christina 2 rijke mensen met veel macht. Juliette is 16 jaar en gaat naar een school voor de rijkste kinderen in de stad. haar ouders bepalen alles voor haar; wat ze draagt, wie haar vriendinnen zijn, wat...