☆Prolog☆

151 13 0
                                    

●Hanahaki disease to choroba znana jako Choroba kwiecistych płuc.

Jest ona bardzo żadka aczkolwiek bardzo niebezpieczna .

Ciężko jest sie z niej wyleczyć.
Są tylko dwie opcje by zakończyć to Choróbsko.

°Pierwsza opcja polega na operacji ale co za tym idzie trzeba zapomnieć o swoim obiekcie westchnień.
Zapomnieć nie tylko o uczuciach do tej osoby ale wymazać ją totalnie z pamięci.

°Drugą opcją są odwzajemnione uczucia

°Dodatkową 'opcją" jest śmierć poprzez uduszenie.
Ostatnim stadium choroby jest zakorzenienie sie ostatecznie w płucach nieszczęśnika. A to swoją drogą powoduje zatkanie dróg oddechowych.

●Czym tak właściwie jest Choroba kwiecistych płuc?

Choroba ta powoduje wykaszliwanie (Zależy od stadium) pojedyńczych płatków i listków kwiatów. Najczęściej splamione krwią pechowca.
Im bardziej zaawansowane jest stadium tym trudniej jest je wykaszleć a co sie z tym wiąże ciężej jest oddychać.

●Skąd sie biorą te płatki?

W płucah osoby chorej zaczynają rosnąć krzewy kwiatów.
Z każdym dniem,tygodniem,miesiącem czy rokiem krzak rośnie rozrastając sie na tyle by uśmiercić chorego.

●Jak złapać tą  chorobę?

Dość łatwo złapać Hanahaki disease.
Wystarczy tylko być zakochanym.
Reszta to już tylko przypadek na kogo padnie.

●Jak szybko postępuje?

Kiedy chory jest przekonany że ktoś kogo darzy uczuciem nie czuje tego samego, choroba postępuje.
Kiedy obiekt westchnień wykonuje gesty które chory uważa za romantyczne, choroba postępuje.

●Czy kolor płatków lub rodzaj kwiatów jest przypadkowy?

Najczęściej kolor czy rodzaj zależy od kochanej osoby. Jej lub jego ulubiony kolor będzie widniał na wypluwanych  płatakch. To samo tyczy się odmiany kwiatów.




//To jest definicja wpasowana do fanfiku.
Jest troche zmodyfikowana,więc nie ma tutaj pomyłki.//

☆Krwawe Gwiazdy☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz