5

6.4K 333 349
                                    

2019

Işığı yanan lavabonun kapısını tıklatmış ses gelmeyince içeri girmiştim, biri açık unuttu herhalde. İçeriye girmis kapıyı kapatmıştım biranda arkamdan kapının açılması ve içeriye giren kişi ile çığlık atmıştım. NOLUYOR LANN!

Belinde havlu ile giren Hyunjin'i görünce çığlığı basmış hızla arkamı dönmüştüm. Burası neden bu kadar küçük ki?

" BEN BİLMİYORDUM, BİRİSİ IŞIĞI AÇIK UNUTTU SANDIM YEMİN EDERİM!"

" Bağırma, gece gece duyan olu-"

" Miyeon? İyi misin?"

" İyiyim Chan oppa, sadece böcek gördüm. Sıkıntı yok."

" Bir an bağırınca birşey oldu sandım."

" Yok yok iyiyim, teşekkürler."

" Ne demek, bu arada Hyunjin'i gördün mü? En son duşa giricem diye çıktı odadan daha da dönmedi."

" Bilmem ki. "

" Neyse, seni de rahatsız ettim."

" Sorun değil."

" İyi geceler."

" Sana da oppa."

Hâlâ arkam dönük şekilde konuşuyordum. 2 dakika içinde 20 tane yalan atmıştım. Kendimi kötü hissettim doğrusu.

Kapıdan uzaklaşan adım sesleri, ve açılıp kapanan kapı sesi ile odasına girdiğini anlamıştım.

" Miyeon, ne yapıcaz? Bu arada dönebilirsin benim için sıkıntı yok."

Tedirgin şekilde arkamızda dönmüştüm üzerine bornoz giymişti bu sefer.

" Ben çıksam, sende içerden kapıyı kilitlersin hem Chan oppa gitti. Diğerleri de odasındadır. Yani kimse görmez beni."

" Dikkat et."

Yavaşça kapıyı açmış başımı uzatıp kimse var mı diye bakmıştım. Kimseyi göremeyince yavaşça çıkmıştım ki.

"Miyeon ve Hyunjin?"

Jisung'un bir anda çıkması ve konuşması ile kalmıştım.

" Yanlış anladın Jisung, bak cidden."

" Bilemiyorum şahsen!"

" Yah, ciddiyim yanlışlıkla anladın. Gel ben sana ne olduğunu anlatayım."

" Hyunjin?"

Nerden çıktığını anlamadığım Minho oppa ile işler iyice karışmıştı.

" Hyung, valla bu görünende en masum benim. Her şeyi Miyeon anlatsın."

" Yalancı, ışığı açık bırakıp gitmeseydin bende unutmuşlar diyip girmiyicektim."

" Ben açık unuttum diye senin girmen gerekmiyordu."

" İhtiyacım vardı ne yapabilirim. Evde başka tuvalet varda benim mi haberim yok!"

" Susun artık. Olay anlaşıldı, sakince herkes işine hadi. Miyeon sen işini hallettim mi?"

" Hayır."

" Hyunjin iki dakika çık ta kız halettsin işini. Sung sende git yatmaya."

" Tamam hyung."

New Member / Stray kidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin