Isabella : Şey...
Rupert : Siz mi Isabella'nın kocası olma hayallerindeki aciz şahıssınız?! O benim! VE HEP BENİM OLACAK ANLADIN MI AVANAK!
Tabiikide diyemedim. Cesaretsizliğimden değil. Ona iyi biriymiş gibi yaklaşacağım. Böylelikle hem Isabella'mı daha sık görebileceğim hem de bu işi bitirebileceğim. Plan konusuna gelirsek henüz tam bir plan yapamadım.
Ranbir : Heey, sende kimsin bakalım?
Rupert : Sev-
Isabella : Arkadaşım. Adı Rupert , tanışın
Rupert : *Çok istiyorum tanışmayı* Merhaba
Ranbir : Merhaba genç adam, nereden geliyorsun?
Rupert : Ben Punjabi'liyim
Ranbir : Aah aman tanrım bende! Kumar oynar mısın?
Rupert : Hayır, aslında bakarsanız hiç oynamam.
Ranbir : Sen delirmiş olmalısın! Benimle gel öyle bir yere gideceğiz ki ***ün sallanacak!
-Isabella araya girer.-
Isabella : Aay çok özür dileriz Ranbir Rupert ' in çok işi var değil mi Rupert?
Rupert : Hayır yok, gidelim!
Isabella : * -_- *
*Isabella : Sen delirdin mi? Kumar oynamanı istemiyorum hele ki Ranbir ile!
Rupert : Heey sakin ol sorun çıkmayacak*
Ranbir : Ne bekliyoruz o zaman.
-Kumarhane'de-
Ranbir : Heeey oynamıyorum diyorsun ama yakıp yıktın ortalığı bee
Rupert : Bazen beklemediğin sonuçlarla karşılaşabilirsin. Bana da oldu şu an
Ranbir : hahaha....
*Oradan bir kız geçer ve Ranbir peşine takılır*
Rupert : Heey ne yapıyorsun?
Ranbir : Oh olamaz haklısın adamım o kadar da güzel değildi
Rupert : Neden bahsediyorsun sen 2 ay sonra evleneceksin!!!
Ranbir : Heeey hadi ama sende söylüyorsun tadını çıkarayım bu günlerimin
Rupert : Isabella'ya ne olacak?!
Ranbir : Aah tamam evlat. Her şeyi anlatacağım sana. Ben Isabella ile bir anlaşma üzerine evleniyorum.
Rupert : NE?! Ne anlaşması düzgün anlat
Ranbir : Babası ile para karşılığında anlaştık. O bana hisse verecek, ben Isabella ile evleneceğim. Zamanında Isabella başka bir adamı sevmiş ve bunu herkese anlatmış. Babası kariyerinin düşeceğinden çok korkuyor. Zavallı ahmak. Ve bu geçmişte yaşanan tatsızlığı unutturmak için Isabella'yı benim gibi Holding sahibi ünlü bir yakışıklıyla evlendiriyor.
Rupert : .... DUYDUKLARIMA İNANAMIYORUM..... NASIL... NASIL BU KADAR CANİ OLABİLİRLER?! KARİYER DEMEK HA... KARİYER.
Ranbir : Sen neden bu kadar sinirlendin anlamadım dostum. Her neyse. Isabella'nın bundan haberdar olmaması gerek. Zaten ben o parayı annem için istiyorum. Kendim çalışarak öyle bir miktarda para kazanmıştım. Annemin hastalığı için.... Fakat çalındı!!! Ve ağzımı bile açtırmadılar. Annemi öldüreceklerdi.. Annem için hayatımı mahvedeceğim, çok mu?
Rupert .....
Olanlara gerçekten inanamıyordum. Aklım almıyordu... Nasıl... Nasıl olmulştu böyle bir şey?... Ranbir'e de kızamıyorum. Annesi için yapıyor. Suçunu Isabella ile ben çekiyoruz..Ve ortada kariyer çabasında bir de baba var! Oh tanrım... Hey, ama ne olursa olsun Isabella ile evleneceğim. HEMDE HERKESİN GÖNLÜ OLACAK! KAÇMADAN YAPACAĞIM BUNU... KAÇMADAN!