Nälkäpeli

28 1 0
                                    

TRIBUUTIT

1. April ja Brian
2. Coral ja Anton
3. Victoria ja Jason
4. Lucia ja Thomas
5. Vera ja Josh
6. Sadie ja Keith
7. Livia ja Harry
8. Rosa ja Sean
9. Trox ja Tyler
10. Ethel ja Casper
11. Ivy ja Max
12. Jade ja Fred

Aamulla minut haetaan ja viedään tummaan huoneeseen jossa on Hazel.
Istun penkille ja Hazel ottaa henkarista minulle puvun.
Puku näyttää siltä ettei ole tekemisissä veden kanssa joka on hyvä sillä en osaa uida hyvin.
Halaan Hazelia, "Taistele, sinä palaat takaisin" Hazel sanoo.
Kävelen putkeen jonka ovet sulkeutuu ja laatta allani nousee.
Haistan raikkaan ilman.
Aurinko paistaa silmiini samalla kun kuulen lähtö laskennan 40..39..38..
Nyt näen paljon metsää, peltoa ja vuoria. Vuodenaika on kevät tai kesä.
30..29..28..
Edessäni on harmaa runsaudensarvi.
Etsin Antonia ja muita ammattilaisia muilta korokkeilta. Anton on kahden korokkeen päässä minusta.
19..18..17..
Anton viittoo runsaudensarveen kohti, sen jälkeen hänen taakseen jossa näkyy metsää, nyökkään hänelle.
10..9..8..
Yritän keskittyä peliin.
Kohta se alkaa, jokaisen ihmisen painajainen.

3..2..1..
Gongi soi ja lähden juoksemaan vaalealla pellolla kohti runsaudensarvea.
Otan läheltäni kaksi veistä ja kierrän runsaudensarvea etsien Antonia ja 1 ja 3 vyöhykkeitten tribuutteja.
Kännyn ja vastaan tulee 8 vyöhykkeen poika tribuutti, heitän vaistomaisesti veitsen hänen oikeaan olkapäähänsä ja hän kaatuu maahan.
Jatkan juoksemista ja näen 1 vyöhykkeen tribuutit juttelemassa Antonin kanssa. Liityn heidän seuraansa.
"Missä Victoria ja Jason on?"  kysyn hämmentyneenä,
"Livia ja Harry tappoivat heidät" Brian vastaa,
"Tämä on sinulle" April sanoo ja ojentaa maasta kirveen,
"Kiitos!" Sanon iloisena.
Lähdemme kävelemään metsään päin etsimään ruokaa ja tribuutteja.

Illemmalla etsimme hyvän leiripaikan  jossa voimme yöpyä.
Olen taitava kiipeilijä joten kiipeän puuhun samalla kun kansallislaulu soi ja kuolleet näytetään taivaalla.
Vyöhykkeen 3 tribuutit, vyöhykkeen 6 tyttö, vyöhykkeen 12 ja 10 molemmat tribuutit ovat kuolleet.
7 tribuuttia on kuollut ja käyn rauhallisena nukkumaan.

nälkäpeliWhere stories live. Discover now