Käänne

19 2 0
                                    

Herään aamulla kuulutukseen ja huomaan että April ja Anton ovat hereillä ja katsovat hämmentyneenä ja peloissaan toisiaan ja sitten minua.
"Kuullutus, Tribuutit, kahden tunnin päästä Capitol levittää tappavaa kaasua. Kaasumaskeja löytyy tunnin ajan runsaudensarven luota. Olkoon onni aina teille myötäinen!"
April ja Anton nousee nopeasti pystyyn ja rupeaa pakkaamaan tavaraa pikkuisiin reppuihin joita saatiin runsaudensarvelta.
Hetken päästä kävelemme runsauden sarvelle pikkuista polkua pitkin.
"Katsokaa" April kuiskaa ja osoittaa runsaudensarvea jossa on jokaiselle vyöhykkeelle omat kasvomaskit.
Olemme juuri juoksemassa hakemaan omamme kunnes 9 vyöhykkeen tribuutit juoksevat pusikosta hakemaan maskit. "Tuolla!" huudahdan ja lähden juoksemaan tribuutteja kohti.
April heittää veitsen Tylerin jalkaan ja toinen hipaisee otsaa, Anton ampuu jousipyssyllä Tylerin sydämeen ja Tyler kaatuu kuolleena maahan.
"TYLER!" Trox kiljaisee mutta jatkaa silti matkaansa.
Otan askeleen eteenpäin ja heitän kirveen Troxin päähän joka kiljaisee ja kaatuu maahan. Otan kirveen ja haemme maskit kunnes vyöhykkeen 11 tribuutit yllättävät runsaudensarven takaa.
Max heittää veitsen suoraan Aprilin sydämeen ja April kiljuu kivusta.
Heitän kirveen Maxin rintakehään samalla kun Ivy juoksee karkuun.
Pistän maskin päähän ja juoksen Aprilin luo. "Ei sykettä, kuollut" Sanon Antonille "Meidän pitää lähteä" Anton sanoo.

Nukumme yön puussa runsaudensarven lähellä.
8 tribuuttia jäljellä.

nälkäpeliWhere stories live. Discover now