Capitol

24 1 1
                                    

Istun ravintolavaunussa Antonin kanssa.
"Etkö syö mitään?" Anton kysyy,
"Ei ole nälkä" vastaan,
"Etkö pysty ajattelemaan mitään muuta kuin peliä ja selviytymistä?" Anton kysyy,
Nostan katseeni ja katson Antonia suoraan silmiin "Mitä itse ajattelet?" kysyn hämmentyneenä.
"Ruokaa, meillä on hyvät mahdollisuudet selvitä koska olemme ammattilaisia!" Anton vastaa,
"Niimpä kai" vastaan ja rupean syömään.

Illalla myöhemmin menen Antonin kanssa miettimään miten selviämme ja voitamme.
Anton lupasi että ollaan tiimi loppuun asti ja autamme toisiamme.

"Tänään on suuri päivä" Effie huutaa,
"Kiva herätys" Sanon ja kuulen vastauksen vierestäni "Eikö Effie voi olla hetkeäkään hiljaa" pelästyn ja huomaan että Anton istuu lattialla.
Eilen taisi mennä pitkä aika miettien selviytymistä joten Anton jäi huoneeseeni yöksi.

Tänään aikasin aamulla saavumme capitoliin ja meitä odottaa haastattelut.
Minut ja Anton erotetaan toisistamme valmistautumaan.
Minut viedään hienosti koristeltuun huoneeseen johon hetken päästä tulee nainen nimeltä Hazel.
Hazel pukee päälleni viininpunaisen mekon.
"Punainen korostaa vaaleita hiuksiasi" Hazel sanoo ja hymyilee,
"Kiitos" vastaan,
"Sinun täytyy olla motivoitunut menemään peliin sillä kaikki riippuu haastattelusta" Hazel sanoo,
"Jos esität tilanteen hyvin saat sponsoreita joiden avulla selviydyt"
Hazel saattaa minut odotus huoneeseen odottamaan sillä vuoroni on seuraavaksi.
Kuulen caesar flickermanin äänen sanovan "Seuraavaksi 2 vyöhykkeen tyttö tribuutti Coral".
Kävelen lavalle, ihmiset taputtavat minulle.
Istun penkille ja ceasar kyselee minulta kysymyksiä.
"Olen kuullut että olet hyvä heittelemään kirvestä, onko se totta?"
"Kyllä ceasar, lapsesta asti olen ollut kiinnostunut heittämään kirvestä".
"Mikä on taktiikkasi pelissä?"
"Olen ovela ja kuulun ammattilaisiin" Vastaan
"Kiitos Coral" ceasar sanoo

nälkäpeliDonde viven las historias. Descúbrelo ahora