Bir anlık büyük bir şoka girdim. Yıllardır aradığım sevgiyi bulduğum adam evli çıkmıştı. O anki öfkemle kadına;
"Ne,diyosun sen! " Diye bağırdım.
"Kulaklarında bir problem olduğu kesin. Ben mehmedin eşiyim diyorum anlamıyormusun?"
O sırada aklımdan mehmedin bana karşı duygularının olup, olmadığını hatırladım. Sonuçta bana fakir ve hasta bir kız gözüyle bakıyor ve bana acıyor olabilir. Bu düşünceler sinirimi bozmaya başladı Mehmet bu kadar basşt bir erkekmiymiş şu an bende kendime üzülüyorum. Kalbimdeki sızı resmen beynimi iflas ettirmeye çalışıyor.
"Pardon, ecrin hanım. Bir anlık bağırdım. Sizi daha fazla rahatsız etmeyeyim. Dün gece için teşekkür ederim."
Başka ne deseydim yani şu hale bak içimden Mehmedin şerefsizliğine üzülürken kadına başka ne diyebilirsim gerçi kadının hiçbir suçu yok o nereden bilebilirdiki benim Mehmede bana yardım eden bir beyfendi değilde gelecekte hayalini kurduğum bir yuvanın ortasına yerleştirdiğim kişi olduğunu.
"Önemli değil canım."
Dedikden sonra kapıyı açarak dışarıyı gösterdi. Resmen beni evden kovuyordu. Ya ben bu kadına üzülsemmi yoksa saçını elime dolayıp yerlerde süründürsemmi bilemedim ne kadar salak bir kadın hem iyi davranıyor hemde kötü yani kişilk bozukluğumu var sende ecrin sana hayırdır ya ayık ol. İnanmıyorum sinirlenince içimdeki hayvan uyandı.
Buna dayanamayarak kapıdan çıkıp hızla merdivenlerden kapıya doğru ilerledim ve kapının önüne geldiğimde ecrin arkamdan koşuyordu;
"Bakarmısın. bu senin olmalı" elinde benim kolyem vardı.
"Aaa, düşürmüş olmalıyım. Saolun." Dedim ve o sırada kapı açıldı ve içimde bir anda nefret duygusu oluşturan Mehmet içeri girdi ve...
"Aaa, siz tanıştınızmı?"dedi. Yüzsüze bak ya bide pişkin pişkin gülüyor.şunun ağzının ortasına bir tane yapıştırcaksın bak bir daha ümit veriyormu millete bak yine hayvanlaştım sinirlerim bozuldu ya.neyse insan olalım birazda umursamıyormuş gibi davranayım...
"Evet, tanıştık ecrin hanımla. Şimdide eve gidiyordum."Böyle dediğime bakmayın siz o lanet olası evin önünden bile geçmek istemiyorum benim için tam bir hayal kırıklığı ne kadar Mehmede sinir olsamda bu ev kendi evimden sonra daha doğrusu 5 ayda bir kirasını ödediğim o çürük evden sonra bana çok iyi gelmişti.
" Nereye? Kız kardeşim kahvaltı sofrasını kurmuştur. Daha sonra gidersin."Oha kız kardeş nereden çıktı ya.
"Kız kardeşindemi var? Onunla tanışamadım tabiki tanışmak isterim."
"Tanışmadınmı? Ahahahahahah ecrin işte benim kız kardeşim�" Dedi.
Ne diyo bu salak ya bu kadın delimiydi bana niye yalan atsın.
'iyimisin Mehmet ne saçmalıyosun?'
'ne bir sorunmu var inanmıyormusun bana. Çoğu kişi benzemediğimizi söyler ama senin verdiğin tepki kadar büyük bir tepki veren olmadı.'
'Sen gelmeden çnce tanıştıkta bana senin...' derken lafımı kesti pislik.
'aaa bak ya kahvaltıya geçelim bence böyle kapının önünde olmuyor yani'
kesin bu kız bir iş çeviriyor ya sen benim lafımımı kestin pislik? Sanki bir daha söyleyemem.
kahvaltı masasına oturduk.İnanmıyorum bu ecrin baya marifetli şu hale bak döktürmüş resmen.Neyse lafımı kestiiğini unutmadım hatırlatmam gerek.
'aa Mehmet en son ne diyorduk? He hatırladım. ya ben sen gelmeden önce tanıştımda ecrinle bana senin eşin olduğunu söylemişti.' hadi bakalım pislik ecrin amacın neydi öğrenelim.
'Ecrin biz evlimiyiz inanmıyorum..' diye dalga geçti Mehmet aman boşver hepimiz kahkahaya boğulduk birden.
Yihhu şimdi içimden dans edicem. Dur biraz ecrin mehmedin kız kardeşiyse neden eşi olarak tanıttı derken ecrin birden gülmeye başladı;
"Ahahahah😂 hanımefendiye küçük bir oyun oynamak istedim. Kendiside ilk sırada şaşırdı daha sonra şaşırmamış gibi yaptı. Merak etmeyin Mehmet sizden çok bahseddi hatta"dedi ve kulağıma doğru eğildi.
"Mehmed sizden hoşlanıyor."dedi. Of bu kadına karşı tüm öfkem geçti. o sırada Mehmed;
"Hanımlar gizli gizli konuşmayın hadi kahvaltı masasına geçelim"
"Bencede"
dedim ve içimdeki sevinci belli etmemeye çalışıyordum. kahvaltı masasına oturduk. Hayatta böyle bir sofra görmemiştim. Hani derler ya bir kuş sütü eksik işte tam bu. Karnımda çok aç ya. Mehmedin yanında nasıl kibar yemek yiyebikirdimki. Mehmed konuşmaya başladı;
"Ne oldu utanıyormusun yesene." noluyo ya seslimi konuştum ben. derken telefonum çaldı ve mehmede dönerek;
"Hayır utanmıyorum tabikide. dur şu telefona cevap vereyim daha sonra
sofraya geri döneceğim." Diyerek sofradan kalktım. Ve telefonu açtım.
"Efendim"
"Merhaba, Duru kartal ilemi görüşüyorum?"
"Buyrun benim" Kesin bir yere borcum var ya of bıktım şu borçlardan.
"Ben ailenizin avukatı İdil Bayram"Ne avukatmı? İçime bir korku girdi.ne oluyor lan zaten kaç günden beri haber yoktu bu aile denen garip müesseden.
"Evet, idil hanım sizi dinliyorum"
"Yaklaşık iki gün önce bir trafik kazası sonucu ailenizin tüm ferdleri hayatını kaybetti sizide miras dosyaları için aramıştım..."
vote ve yorumları bekliyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derman
Romance" Hiç birşeyim yokken herşeyim oldun.Hem derdimin çaresi, hem yaramın merhemi oldun.Seni seviyorum hiç bir karşılık beklemeden." Durunun en umutsuz anında yanında oldu Mehmet. Önceden adını bile bilmediği birinin herşeyi olmuştu farkında olmadan.Pek...