-Maja, sok idő még?- Nos, igen. Gina is imádja a versenyt, de ő nem a 'látni akarom a fiúkat' típus. Ő az 'üljünk le a tv elé egy sörrel' típus. Viszont nyertem egy fogadást, így kénytelen volt velem tartani. Gináról tudni kell, hogy hatalmas forma. Ami a szívém az a száján. Teljesen különbözőek vagyunk. Én a csendes, figyelő vagyok ő pedig a 'csapjunk bele és borítsunk fel minden szabályt' típus.
-20 perc és ott vagyunk, de már most hatalmas a dugó. Remélem nem lesz rossz helyünk. Egy nappal a szabadedzés előtt jöttünk. -Kocsi partit terveztünk, hogy jó helyünk legyen. :D Eddig akárhova mentünk bevállt. A jó kis kocsis éjszakák mindig emlékezetesek.
-Jó. De marhára remélem, hogy legalább látni fogjuk őket. Nem hiába ülök végig 3 napot az idióták között.- Gina bár kívül szikla, belül egy hatalmas vattacukor. Tudom, hogy rettenetesen izgatott és titokban jobban várja mint én.
-Nézd Georginaaa. Itt vagyunk.-Szinte sikítottam ezt a mondatot.
-Hanga. Tudod hogy utálom, ha így hívsz és látom. Ott egy hely, parkolj le.-Utalja a Georginát.. Én pedig a Hangát..
-Végre. El sem hiszem, hogy holnap ott fog mindenki besétálni. Együnk aztán nézzünk körbe. -Felnyitottam a kocsi hátulját és már ott is volt a svédasztal. Imádunk enni.
Teljesen hangerőm ordítottak a mai spotify slágerek és táncikalva ettünk amikor megállt mellettünk egy kisbusz. Azt hittük egy pár néző akik szintén előbb jöttek, így nem foglalkoztunk velük. Téli torokból énekeltünk és táncoltunk, lenge ruhákban.
Az autó körülbelül 20 perce állt mellettünk, de senki nem szállt ki belőle. Roppant furcsa volt így Ginával össze néztünk, lecsuktam a kocsi hátulját. Kikapcsoltam a zenét és beültünk az autómba. Enyhe pánik fogott el. Rossz érzésem volt.
Resnyire lehúztam az ablakot..
Ekkor nyílt az ajtó. Egy kétajtós szekrény szállt ki belőle. Fekete feszülős póló takarta a testét. Minden izom látszott a vékony anyagon keresztül. Megmondom őszintén, hogy féltem.
Majd egyszercsak a bérgyilkosnak tűnő alak megindult az autónk felé..
Gyorsan lezártam a központi zárat, de ha nagyon szerette volna a kisujjával kitépi a Peugeot ajtaját.
Óvatosan bekopogott az ablakomon ami meglepett. Gina megfogta a kezem és picit megszoritotta. Pár másodperc eltelt mire összeszedem magam és lehúztam az ablakot.
-Sziasztok lányok (angolul beszélt a fazon). Tudnátok nekünk segíteni? - na ez eléggé meglepő volt. Ha még akar ölni csak nem kér segítséget.
-Helló. Miben? - megszeppent hangom meg engem is meglepett.
-Látjátok ott azokat a lányokat?! - mutatott a bejáratnál álló 8 lányból álló csoportra akik 'Pierre Szeretlek!' táblákat tartottak és sikitoztak.-Nekünk be kéne mellettük jutni, de még nincs itt a személyzet. Viszont mellettük nem mehetünk be.-nem igazán értettem miért kell bemenniük, és kivel egyáltalán.
-Öhm, persze segítünk, de kit kéne bejuttatni?-mar alakult a hangom, de még mindig kételkedtem ebben a helyzetben. Gina nagyon jól elszotyizgatott mellettem.
-Csak pár női ruhára lenne szükségem, hogy bevigyem és nektek is jönni kellene, hogy ne legyen feltűnő.-Rettenetesen kíváncsi voltam mi lesz ebből így előkaptam a táskámból egy hosszított felsőt és egy cicanadragot.
-Tessék. Ezt oda tudom adni, de nekünk nincs a VIP részhez jegyünk.-Ekkor a férfi vissza ment a kocsihoz. A ruhákat beadta hátra és átnyújtott nekünk 2 péntektől vasárnapig szóló VIP belépőt. Azt hittem rosszul látok.
-Ezt nem fogadhatjuk el. - majdnem sírtam már annyira remegett a hangom.
-Dehogynem. Nagyon hálás nektek Pierre. Így a tiétek. Viszont menni kéne. - vissza ment a kocsihoz én pedig azt hittem elájulok. Az autóból kiszállt Pierre Gasly AZ ÉN RUHÁIMBAN!!!
Gina látta a fejemen, hogy ha nem szólal meg akkor nem jutunk ki szóval végre valahára megszólalt.
-Soha többé nem lesz ilyen lehetőségünk. Életünk első és utolsó VIP jegye. Induljunk.-igaza volt.
Odasétáltunk az autójukhoz.
-Egyébként Fred vagyok.-mutatkozott be a férfi.
-Én pedig Pierre Gasly.-fordult felém egy hatalmas mosollyal a fiatal versenyző. Bár roppant vicces volt a ruháimban baseballsapiban és napszemüvegben, de nem tudtam levakarni a mosolyom.
-Én Gina vagyok. Ez a tejbetök pedig Maja. Tud ám beszélni, csak úgy látom nagyon bejön neki a szerkód.-Pierre elnevette magát én pedig szúrós tekintettemmel próbáltam Ginanak jelezni, hogy így is eléggé zavarban vagyok.
-Na lányok, a terv a következő. Be kell olvadni hozzájuk és átmenni az ajtón. De én egyből nem mehetek mert feltűnő. Így rajtatok áll a világ szeme. Sok sikert- nagyszerűen kidolgott terv volt, mondhatom.
-Sima.-Gina elindult a lányokhoz és valami olyat tett amit tőle még sosem láttam.
-Sziasztok csajszik. Mona vagyok és hatalmas Pierre rajongó. Viszont azt hiszem láttam az autóját bemenni azon a kapun, de én nem tudok angolul. Nem megyünk oda megnezni? LEGYSZIII. - PICSOGOTT. GINA PICSOGOTT MINT EGY TINI PICSA. Nem hittem a fülemnek, de ekkor megtört a jég és a lányok sikítva futottak a kapuhoz. Gina a fejével intett, hogy futás.
Az őrök nem akartak minket beengedni a VIP jeggyel sem, mert csak holnap lehet bemenni, így Pierre kénytelen volt levenni az álruhát. Ott állt előttem egy cső gatyában és egy feszülős feher pólóban Pierre Gasly.
-Helló. Pierre vagyok. Gina az unoka testvérem, Maja pedig a barátnőm. Remélem így már bemehetünk a csapat megbeszélésre honlapnál előbb.- A securitys félre állt és bemehettünk, de én még nem tértem észhez. Pierre Gasly a barátnőjének nevezett. Tudom, hogy nincs így és esélyem sem lenne, de basszus. Gina látta, hogy a fejem nincs itt.
-Látom neked valami nagyon megcsapta a füled.-vigyorgott rám a barátnőm amit nyilván Pierre is meghallott.
-Ne haragudj, hogy csak így a barátnőmként mutattalak be, de más különben nem engedtek volna be titeket és sokkal jövök.-Fülig ért a szaja én pedig jobban már nem is lehettem zavarba.. Na de ekkor, ha ez még nem lett volna elég. Pierre száját elhagyta egy - Na végre- és valaki felé futott...
Gina oda nézett majd rám én pedig eddig a pontig bírtam és megszünt a fény....Sziasztok!
Ne haragudjatok, ha hibákat találtok benne. Dolgozom, suliba járok és emellett háztartást vezetek, de szükségem van egy hobbira így próbálok mindent beleadni, deesznek hibák valószínűleg. A történetben a szívem lelkem benne van, viszont ebből annyi igaz, hogy idén tényleg megyek a Hungaroringre! :) Nagyon örülök, ha itt vagy és olvasod!
Jó szórakozást!
CZYTASZ
Az idei Hungaroringen végre találkozom vele ❤️
RomansMaja hatalmas forma 1 rajongó, azon belül is a Ferrari versenyzőéért, Charles Leclercért van teljesen odáig. 2021-ben úgy dönt ellátogat a Hungaroringre, hogy lássa versenyezni kedvencét. Látogatása egészen más fordulatot vesz és fenekestül felforga...