Nem tudom hol vagyok és mennyi lehet az idő. Nem tudom mi történt. Puha ágyban vagyok és valaki szuszog mellettem.
A szemeim nagyon nehéznek tűntek és sötét is volt.
Mocorogni kezdtem mire a mellettem pihenő személy felébredt és ő felém fordult. Meg mindig sötét volt, így nem láttam ki lehet az.
-Szia Maja.- A hangjából azonnal tudtam ki az. Azt hittem álmodom. Nem mertem levegőt sem venni, ami szerintem neki is feltünt.
-Jól vagy? Vegyél levegőt kérlek.-hangjában mintha egy kis aggodalmat véltem volna felfedezni. Elő kapta a telefonját és amikor fel villant megláttam a mellettem fekvő arcát. Bár hangja alapján tisztában voltam vele, hogy ki ő, de mikor meglattam tudatosult bennem, hogy Charles Leclerc fekszik mellettem. Valamit nagyon pötyögött majd ismét sötét lett.
-Hol vagyok? -hangom rekedtes és kiszáradt torkom miatt alig volt hallható.
-A szállodai szobámban.-hangján lehetett hallani, hogy mosolyog.
-Mi történt? Hol van Gina? Hogy kerültem ide?- rengeteg kérdés volt bennem.
-Psszt. Semmi baj. Nyugodj meg.-majd megsimogatta az arcomat.
-Gina a másik épületben van Pierrel. Valamiért ragaszkodott ehhez a felosztáshoz. Jelenleg az én szállodai szobámban vagy. Gondolom tudod ki vagyok, de azért.. Charles Leclerc vagyok. És amikor Pierrel bejöttetek a box utcához és oda mentem egyszerűen elájultál. Gina azt mondta biztosan kiszaradtál. Kérdeztem, hogy hova vigyelek, kórházba vagy tudsz e valahol pihenni, de Gina azt mondta a kocsiban fogtok aludni 4 napig szóval nincs hová menned. Ekkor Pierre azt mondta nagyon sokat segítettetek neki, így szeretné ha nála lennétek arra a pár napra, de egy embernél csak egy 'látogató' tartózkodhat a szobában így ez sem volt megoldás. Mivel Pierre olyan mintha a testvérem lenne, így felajanlottam, hogy nálam is elfér valaki. Gina mindenképp Pierrel szeretett volna lenni. Mintha lenne közöttük valami.-Charles szinte egy levegőre mondta végig a mesét. El sem hiszem, hogy elájultam és ez lett. Gina pedig egy igazi hős. Tudta, hogy a legnagyobb álmom egyszer Charles mellett felkelni.. PIPA.
-Császár Hanga Maja vagyok. Bár már tudod. És hihetetlenül hálás vagyok neked amiért itt lehettem, de nem fogadhatom ezt el. Jó nekem az autó.-ahogy mondtam véletlen megfogtam a mellkasát. Eszméletlenül zavarban voltam.
-Istenem, ne haragudj.-ennél már nincs Cikibb. VISZONT... CHARLES LECLERC FÉLMEZTELENÜL FEKSZIK MELLETTEM..
-Semmi baj és ragaszkodom hozzá, hogy maradj. Kérlek. Jó érzés, hogy nem vagyok egyedül.-a hangjából tényleg őszinteség sugárzott.
-Rendben. De nem tudom eléggé meghálálni ezt. Aludjunk akkor, holnap vezetned kell. Jó éjszakát Charles.-fordultam a másik oldalamra.
-Jó éjszakát, Maja.-par perc telt el amikor már valószínűleg azt hitte, hogy alszok és élő vette a telefonját. Ki tudna egy ilyen után aludni?
Majd pötyögött valamit..
*Szia. Igen, felkelt. Persze, azt mondta inkább a kocsiba alszik, mert nem szeretne zavarni. Ahj Pierre. Nem tudod elképzelni milyen jó végre, hogy egy lány van a közelemben. Nem, nem nyithatok felé. Igen, tényleg gyönyörű és imádom nézni ahogy alszik. Olyan mint egy angyal. Igen, tudom, hogy neked is bejön. Gina is tetszik?! Akkor hajrá haver. Te is megérdemled végre. Na jól van, holnap beszélünk. Jó éjszakát, haver.*
Mostmár biztos voltam benne, hogy csak álmodom és ha felkelek a Peugeotom ülésén aludtam épp.
Tetszem Charlesnak? Bárcsak soha nem kelnék fel ebből.
Újra sötétség volt a szobában és Charles mocorgott.
Majd nem sokkal később egy kar fonodott a derekamra és kicsit magahoz húzott.
Azt hittem ennél már nincs nagyobb szint, de ekkor egy óvatos puszit nyomott a fejemre és alig hallhatóan azt suttogta, hogy 'Pierrenek igaza van. Egy ilyen lányra van szükségem mint te'
Ekkor elnyomott az álom.*REGGEL*
Hatalmas fény csapta meg a szememet. Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok. Egyedül voltam a hatalmas ágyban. A telefonomat az ágy melletti komódon találtam meg.
Nagy nehezen feloldottam és vagy 30 üzenet várt.
*Na milyen volt életed szerelmével aludni? *
*Pierre olyan édesen szuszogott este*
*Nem, ne hidd azt, hogy tetszik.*
*Jó talán egy ici picit*
*Na jó lehet, hogy picit*
*Faszom, kurvara tetszik Pierre Gasly*
*NEM AKAROK FELKELNI*
*10kor az aulában találkozunk*
Ránéztem az órára és 8at mutatott.
Amikor vissza szerettem volna tenni a telefonomat a komodra, levertem egy papírt róla.
Felvettem és ez állt rajta.
*Jó reggelt, Csipkerózsika!
Sajnos el kellett mennem megbeszélésre, de te maradj nyugodtan. Kérettem neked is egy kulcsot a szobához. Nyugodtan rendelj bármit enni és iratsd a szobaszamhoz, majd intézem. A számomat bele írtam a telodba ha nem baj és elmentettem a tiédet. Ha végeztem találkozunk.
Csókollak: Charles*
Hát ettől kellően kipattant a szemem.
Felültem az ágyban és egy eszméletlen gyönyörű szobában voltam.
A kanapén megtaláltam az utazómat és élő vettem a huzanyzáshoz szükséges holmit. Igen, a kocsiban szerettünk volna aludni, de a zuhanyzást meg tudtuk volna oldani, így minden volt nálam.
Fantasztikus érzés volt, ahogy a forró víz találkozott a bőrömmel. Vagy 10 percig álltam a víz alatt.
Miután vegig gondoltam mi is történik éppen elzartam a vizet és becsavartam magamat a törölközőbe.
Felvettem a ruháimat:Majd a táskámat a telefonomat és mostmar a szobánk kulcsát a kezembe fogtam és elindultam az aula felé.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az idei Hungaroringen végre találkozom vele ❤️
RomanceMaja hatalmas forma 1 rajongó, azon belül is a Ferrari versenyzőéért, Charles Leclercért van teljesen odáig. 2021-ben úgy dönt ellátogat a Hungaroringre, hogy lássa versenyezni kedvencét. Látogatása egészen más fordulatot vesz és fenekestül felforga...